Facebook tvrdi da vam želi pomoći, pa će odsad budno pratiti što (i koliko) gledate

Screenshot: Facebook

FACEBOOK će odsad mjeriti vrijeme koje provedete na nekoj objavi na vašoj naslovnici, kako bi vam prikazao što relevantniji sadržaj. Upravo će vrijeme biti novi parametar koji će se uzimati u obzir prilikom izračuna pozicije svake pojedine objave na naslovnici. Stari parametri poput lajkova, komentara i dijeljenja i dalje će biti dio varijable.

Lajkovi i dijeljenja neke objave nisu uvijek najbolji parametar da bi se prosudila važnost objave, tvrde iz Facebooka, pa su stoga zaključili da niti jedan od tri dosadašnja parametra u većini slučajeva nema veze s važnošću objave za nekog korisnika.

"Ponekad ljudi žele vidjeti informaciju o ozbiljnom događaju, ali je ne žele komentirati. Zato ćemo nadograditi naš News Feed tako da važnost procjenjuje na temelju vremena koje netko provede na nekoj objavi", objavili su.

Stoga će se vrijeme koje provedete na nekoj objavi uspoređivati s vremenom koje provodite na drugim objavama.

Ukratko, dok skrolate kroz naslovnicu Facebooka, svaki status koji privuče vašu pažnju pa na njemu zastanete, Facebook će zabilježiti i uzeti ga u obzir prilikom stvaranja poretka objava na naslovnici. Firstpost.com piše da bi se vrijeme moglo naći u varijabli već sljedećeg tjedna, pa pazite na čemu zastajete dok skrolate. 

Pročitajte više