Konzervativci protiv Skittlesa: Bestijalnost nije duhovita



PRIČE o kontroverznoj reklami za Skittles bombone koja se nedavno našla pod žestokim udarom javnog mnijenja zbog optužbi za bestijalnost, još uvijek ne prestaju.

U reklami se pojavljuju jedna djevojka i jedan morž, a ono što je sporno jest strastven poljubac koji se između njih dogodio. Iako su je mnogi doživjeli kao vrlo duhovitu, grupi online konzervativaca pod nazivom One Million Moms, ova je reklama vrlo odbojna i uvredljiva, prenosi Huffington Post.

Upravo iz tog razloga, na svojoj su stranici objavili izjavu u kojoj pozivaju roditelje na bojkot reklame nazivajući je ne amo uvredljivom, već i neodgovornom, jer se u njoj "bestijalnost prikazuje olako".

No u tvrtki koja proizvodi Skittles, Wrigley Co, drukčijeg u mišljenja.

"Skittles je stekao milijune obožavatelja svojim jedinstvenim, neobičnim i ponekad kontroverznim reklamama. Mi nikada nikoga nismo namjeravali uvrijediti, ali to je ipak samo šala. A svatko od nas ima drukčiji smisao za humor", rekli su predstavnici Wrigley Co-a.

Pročitajte više