Kulenom do Europe: Hrvatska na Zelenom tjednu u Berlinu

Foto: Shutterstock

HRVATSKA po deseti put nastupa na najvećem sajmu poljoprivrednih proizvoda na svijetu, Zelenom tjednu u Berlinu, a slogan hrvatskih izlagača je - malo a dobro.

Hrvatski je štand u jednoj od dvorana Berlinskog velesajma ove godine smješten pored slovenskog, a od srpskog nas štanda dijeli Australija, koja najviše propagira egzotične kobasice s mesom od klokana, piše DW. 

Spajanje hrane s vinom srž je ovogodišnjeg nastupa Hrvatske na najvećem sajmu poljoprivrednih proizvoda na svijetu. Čak sto tisuća različitih proizvoda iz 66 zemalja svijeta stoji na raspolaganju posjetiteljima. Valja spomenuti i kako kulen ove godine doživljava svoju premijeru u Berlinu.

"Ove godine je Hrvatska, zbog posebnih odredaba EU,  po prvi put na 'Zeleni tjedan' smjela uvesti svoje mesne proizvode", priča za DW Božica Marković, direktorica odjela za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo u Hrvatskoj gospodarskoj komori, HGK.

Vina, tartufi, maslinovo ulje, sirevi, dobri suhomesnati proizvodi i zdravo svježe meso, to su  proizvodi s kojima  Hrvatska želi još značajnije nego do sada izvoziti na tržište Europske Unije i Njemačke.

Hrvatska se na evropskom tržištu želi ubuduće još značajnije prezentirati kao proizvođač zdrave, bio-hrane, ali, kako to ističe Božica Marković, još više svojim zaštićenim autohtonim, regionalnim  proizvodima.

Pročitajte više