Novi televizijski blockbuster: 13 milijuna gledatelja i "čuda" na snimanju

Foto: Press

"BIBLIJA", nova mini-serija History Channela pretvorila se u jedan od najvećih televizijskih blockbustera, a prvu epizodu pogledalo je preko 13 milijuna gledatelja.

U isto vrijeme, riječ je o velikom iznenađenju jer serije ovog tipa inače ne privlače velik broj gledatelja. Ipak, producenti serije Roma Downey i Mark Burnett tvrde da ih ovaj uspjeh nije posebno iznenadio, a njihovo je objašnjenje više nego zanimljivo i bez ikakve će sumnje privući velik broj čitatelja, a samim tim i gledatelja.

Naime, producenti entuzijastično tvrde da su na snimanju od samih početaka osjećali "božju prisutnost", a dobar marketinški potez svakako je i često spominjanje navodnih "čuda" koja su se dogodila za vrijeme snimanja.



Burnett tako ističe da se u jednom trenutku, podno križa na kojem je Isus iz serije trebao biti razapet, pojavila gomila zmija, a spomenuo je i slučaj dječaka koji se niotkuda pojavio noseći iznimno važan Isusov kostim koji je četiri dana bio izgubljen. Neki bi to nazvali zanimljivostima sa snimanja, ali Burnett je to odlučio nazvati "čudima" i znakom da raspolaže "posebnim materijalom".

Inače, predani katolik Mark Burnett iza sebe ima cijeli niz uspješnih TV projekata kao što su "Survivor", "Celebrity Apprentice", "The Voice" i "Shark Tank", a dosad je osvojio četiri Emmyja.

"Biblija" je prilično ambiciozan projekt u koji je utrošeno oko 22 milijuna dolara, što je relativno visok budžet za projekt ovog tipa ("Pasija" je snimljena za 30 milijuna dolara), a tijekom snimanja producenti su konzultirali i brojne eminentne istraživače, kardinale i teologe kako bi potvrdili autentičnost materijala.

 

Pročitajte više