Bočica parfema koji reklamira Depp proda se svake tri sekunde, a evo koliko košta

Screenshot: YouTube

IAKO filmska karijera Johnnyja Deppa zadnjih nekoliko godina nesumnjivo pati zbog optužbi Amber Heard, nisu se svi odrekli suradnje sa slavnim glumcem. Depp je i dalje zaštitno lice parfema Dior Sauvage. Jedan korisnik s Twittera je prenio kako se bočica tog parfema, koja košta više od 1100 kuna, proda svake tri sekunde.

Johnny Depp surađuju s Diorom od 2015. Iz kompanije su rekli kako su ga odabrali za zaštitno lice prvog novog mirisa koji su izbacili nakon 10 godina zbog njegove "jedinstvene i autentične karizme, tetoviranih ruku i rokerskih narukvica".

U komentarima na posljednju reklamu, koju je Depp snimio za Sauvage 2021. godine, ljudi su podržali to što Dior, za razliku od Disneya, nije odustao od suradnje s Deppom.

"Ovo je vjerojatno najpametniji potez Diora u posljednjih 10 godina", "Dior je jedna od rijetkih kompanija koja je nastavila surađivati s njim. Kupujem Sauvage samo zbog toga", "Prvi put sam kupio ovaj parfem, samo zbog Johnnyja. Hvala Dioru što i dalje surađuje s njim", samo su neki od pohvalnih komentara.

Pročitajte više