Cro a Porter: Viktor Drago najavio svoju modno-predsjedničku kandidaturu

JUTROS je u zagrebačkom kinu Europa predstavljen program nadolazećeg modnog događanja Cro a Porter te su na castingu izabrani modeli koji će nositi revije, a producent i kreativni direktor događaja Viktor Drago najavio je svoju modno-predsjedničku kandidaturu. Nivea Cro A Porter kampanja službeno započinje danas, a svoj vrhunac imat će imati tijekom Cro a Portera koji se ove godine pod koncepcijskim nazivom Nivea croApoRTer@WORK od 8. do 10. listopada održava na Zagrebačkom Velesajmu.

Članovi izbornog stožera Viktora Drage su vodeći hrvatski modni dizajneri, čije će revije modeli nositi: Ani Ani, Arileo, Boris Pavlin, Boudoir, Elfs, Fjaba, Ivan Ledenko, Hippy Garden, Tihomir Krznarić, Linea Exclusive, Marina Design, Teo Perić za MAK, Matija Vuica, XD Xenia Design, Zigman. Kampanji su se u posljednjim danima pridružila i tri nova modna imena: modni projekt FARE, Luka Grubišić i Ognjenka Antunac.

Okupljenim novinarima, modnim dizajnerima, uzvanicima, partnerima i simpatizerima Viktor Drago predstavio je program, zanimljivosti i novitete kampanje. Naveo je kako će uz članove njegova izbornog stožera - domaće modne dizajnere, u programu kampanje CAP+ bit predstavljeni i sudionici kampanje iz inozemstva: Chantal Thomass i Tijana Pavlov.

Blago Viktoru sa 14 prelijepih ministrica

Ovom prigodom predstavljeno je i 14 djevojaka - budućih ministrica i zaštitnih lica kampanje koje ćemo viđati na revijama tijekom tri dana trajanja modnih revija. To su Nikolina Rak, Nives Vinčić, Darinka Ferko, Lana Petanić, Antonija Topić, Anita Dujić, Vedrana Linardić, Agatha Mikić, Alma Cerić, Kristina Šitum, Una Barković, Josipa Janković, Kristina Šalinović i Jelena Golub.

"Iako pompozno najavljen kao sučeljavanje, riječ koja u sebi ima nešto zlokobno, asocira na, u najmanju ruku, dvije strane  koje se nadglasavaju, bore za prevlast  i nadaju se ostavljanju boljeg dojma na one koji ga prate, ovaj skup ususret našem novom projektu Nivea CroApoRTe@WORK zamišljen je u više prijateljskom stilu. Ovim putem, ovdje i danas, namjera nam je bila poslati poruku dobra i prijateljstva, bez pokušaja traženja različitosti i usporedba, već stremljenja ka zajedničkim ciljevima, jer vjerujemo da je to jedini način", rekao je Viktor Drago.

"Prvi smo i broju kvalitetnih dizajnerskih imena koje predstavljamo"

Ukratko se osvrnuo na protekle sezone te istaknuo neke od činjenica koje je modni događaj Cro a Porter kao pravilo uveo na hrvatsku modnu scenu i hrvatsku modu općenito: "Cro a Porter je projekt koji je postavio temelje domaćoj modnoj sceni kakvu danas znamo. Da li zbog svoje originalnosti koncepta, pravog trenutka ili bilo kojeg drugog razloga, činjenica je da je tako. Cro a Porter je prvi projekt na kojem su se kolekcije domaćih dizajnera počele prikazivati sezonski, smisleno, organizirano i autorski. Cro a Porter je prvi projekt koji je razvio marketinšku strategiju predstavljanja partnera i sponzora na način na koji danas podrazumijevamo kao normalnim i prihvaćenim. Cro a porter je prvi izdao svoj Look Book sa medijskim partnerom, snimio svoju promotivnu  kampanju, uveo pojam PR u domaću modu".

"Prvi smo i broju kvalitetnih dizajnerskih imena koje predstavljamo te po tome što smo stvorili mnoga imena koja se danas ne predstavljaju u sklopu našeg projekta. Prvi smo i zato jer se od svojih početaka vežemo za najbolje, najčitanije, najgledanije, najpraćenije, najprodavanije. Ukratko, u sedam godina bili smo i ostali prvi u svemu, spoznali smo kakav je osjećaj kada te smatraju najboljima. Znamo i kako je kad ti ne ide", naveo je.

"Stoga vas molim, da u narednim tjednima, posvetite svoju pažnju ne meni, ne ideji o konkurenciji, ne mojoj propasti jer se ona uvjeravam vas ne sprema, ne komparaciji jer to što projekata poput Nivea Cro A Portera evidentno ima još, ne znači da nas oni ugrožavaju već čine boljima. Dozvolite da vas zamolim da umjesto da svijet u kojem radimo i živimo predstavite kao svijet čudaka koji se prepiru, svađaju i nadglasavaju uvjeravajući tako sami sebe u to da su bolji od nekih drugih, predstavite kao svijet kreativnosti, svijet koji doprinosi društvu u kojem egzistira, svijet koji nudi bijeg od svakodnevice jer to je zadaća umjetnosti, mode i zabave", dodao je Drago.

Pročitajte više