HTZ traži novi slogan, Hrvati se sprdaju: "Mala zemlja za veliku krađu"

Foto: Shutterstock

HRVATSKA turistička zajednica objavila je natječaj za izbor novog slogana. Dosadašnji slogan, Croatia Full of Life, dakle, odlazi u povijest, a iz HTZ-a su problem odlučili riješiti natječajem u kojem su pozvali da im se pomogne smisliti novu krilaticu i vizualni identitet.

Iako je natječaj rezerviran za ljude iz marketinške branše, Hrvati su već objavili neke svoje prijedloge na društvenim mrežama. Izdvojit ćemo neke od najoriginalnijih, a vi možete birati koji vam se najviše sviđa.

"Croatia Full of Corruption", "Full of nephews", "Mala zemlja za veliku krađu", "Da glupost osjetite, Hrvatsku posjetite", "Nismo skupi ali će vas koštati", "Croatia, full of psychedelics. Take your trip in Croatia", "Cijene sa zapada, usluga sa istoka", "Dođite dok još ima", "Hrvatska - zemlja gdje je more bistrije od ljudi", "Welcome to Croatia - breathing air is still free", samo su neki od komentara na društvenim mrežama.

 

Zbog slogana dobio tužbu

Podsjetimo, prije nekoliko godina Britanac koji živi u Hrvatskoj i uređuje portal Total Croatia News, Paul Bradbury, predložio je da se slogan promijeni u Croatia Full of Uhljebs i zbog toga ga je HTZ tužio, a na kraju povukao tužbu.

Hrvatska turistička zajednica na svojim društvenim mrežama predstavlja se upravo pod sloganom Croatia Full of Life. Na Instagramu ih prate 452 tisuće ljudi, dok na Facebooku imaju znatno jači brend i više od 1.7 milijuna pratitelja.

Birat će se deset ponuditelja

Podsjetimo, predviđena su dva projektna zadatka, odnosno izrada krovnog komunikacijskog koncepta, za koji će biti odabrano do najviše pet ponuditelja, te izrada vizualnog identiteta, za koji će biti odabrano najviše do 10 ponuditelja.

Ponuditelji imaju mogućnost prijave na oba zadatka ili samo na jedan.

Prijave do 13. ožujka

"Riječ je o povezanim zadacima koji će u konačnici imati ujednačene komunikacijske elemente brenda, što podrazumijeva međusobnu suradnju i moguću prilagodbu idejnih rješenja ponuditelja, ako ne bi bio odabran isti ponuditelj za oba zadatka", kažu u HTZ-u.

Natječaj će se provoditi u dvije faze. Prva faza uključuje predselekcijski postupak, koji se odnosi na dostavu dokumentacije kojom se dokazuje sposobnost potencijalnih ponuditelja, dok se druga faza odnosi na dostavu ponuda odabranih ponuditelja.

Natječaj je objavljen na službenim stranicama HTZ-a, rok za prijavu i predaju dokumentacije u predselekcijskom postupku je 13. ožujka do 12 sati, a prijave se šalju obavezno putem elektroničke pošte na adrese brand.natjecaj@htz.hr i postupci.nabave@htz.hr.

Nova vizija Hrvatske kao turističke destinacije

"Riječ je o natječaju koji će definirati ključne promotivne i komunikacijske odrednice hrvatskog turizma, odnosno koji će biti nositelj realizacije nove vizije Hrvatske kao turističke destinacije definirane novim Strateškim marketinškim i operativnim planom hrvatskog turizma. Drugim riječima, putem ovog natječaja želimo novi, svjež i kreativan pristup koji će zadržati pozornost, zaintrigirati, stimulirati um i izazvati emocije kod ciljane publike", izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Krovni komunikacijski koncept prema njegovim riječima mora biti jedinstven, ali jednostavan i lako razumljiv, a u njegovom središtu treba biti koncept ljepote s obzirom na to da istraživanja potvrđuju kako je to jedna od ključnih prednosti naše zemlje te jedan od najvažnijih motiva turističkih putovanja u Hrvatsku.

Pročitajte više