Investitor Vidar Andresen sutra u Zagrebu otkriva kako do uspješnog startupa

Foto: Press

SVI oni željni novih znanja, iskustava i networkinga u doba digitalne transformacije sutra će biti u zagrebačkom kinu Kaptol Boutique Cinema gdje se održava druga po redu konferencija Digital Shapers. A stiže i nagrađivani norveški poduzetnik, investitor, edukator i savjetnik te osnivač iznimno uspješne kompanije +Andersen & Associates koja pomaže mladima kod osnivanja startupova te etabliranim kompanijama da napreduju brže i efikasnije. Kako uspješno investirati, što izbjegavati u poslovanju ili na što treba pripaziti kod osnivanja startupa?

Andersen je svoj prvi tehnološki startup pokrenuo kada je prvi puta na vlastitoj koži osjetio nemogućnosti ostvarenja vlastitih ideja u digitalnom svijetu. Morao je uzeti “stvar u svoje ruke” i iz toga su se razvili njegovi prvi digitalni projekti.

“Plone CMS je nastao kao rezultat zajedničkog rada mene i mojih prijatelja kada nismo mogli naći dovoljno dobar sustav koji bi podupirao našu web stranicu mp3.no za norveške glazbenike. Jedan od primjera je i Gauss – The People Magnet, aplikacija za izgradnju vlastite poslovne mreže koja je nastala kao rezultat mog preseljenja u stranu zemlju u kojoj nisam imao nikakvih poslovnih veza i morao sam početi od nule”, govori nam Andersen uoči konferencije.

Korak po korak, on je konstantnom edukacijom, treningom i pomaganjem drugim novacima u digitalnom  svijetu došao i do osnivanja vlastite kompanije 2013. godine. +Andersen & Associates, čiji je slogan  “Innovate or die”.

Ta kompanija je rezultat dugogodišnjeg iskustva u radu na digitalnim projektima za korporacije, iskustva koje Andersen ima kao osnivač startupova i vlastitih digitalnih inovacija te iskustva koje ima kao predavač poduzetništva. Naime, osnivač startup pokreta  'The Lean Startup' Steve Blank pozvao ga je da na Standfordu drži predavanja na temu poduzetništva.

„Brojni poslovni kontakti iz prošlosti uočili su taj moj angažman i sad me zovu da im pomognem pokrenuti inovacije unutar njihovih kompanija. Pokazalo se potpuno smislenim uvesti znanstvene metode u korporativne inovacije i rođeni su +Andersen & Associates“, prisjeća se.

Andersen ističe kako je edukacija iznimno važna jer ako se poduzetnici ne educiraju ponavljat će tipične greške i propasti. Kad ostanu bez motivacije i bez novca onda je kasno.

„Važno im je dati okvire i znanje da se brže razvijaju otkrivajući što ljudi zapravo žele. Najveći izazov za startupove nije tehnologija, već klijenti. Hoćete li moći svoj proizvod prodati? Mi znamo kako upravljati tim rizikom i to zovemo 'customer development' te je on integralni dio metodologije The Lean Startupa.“, objasnio je Andersen koji će sutra o istim temama govoriti na svom predavanju u 15. 30 sati.

Pročitajte više