"Luna" je novi glagol za čišćenje - prema Urban Dictionaryju

Foto: Press

SMATRA se da su najznačajniji svjetski brendovi zacementirali svoje mjesto u popularnoj kulturi onog trena kada se njihovo ime počne koristiti kao glagol - poput Google, Netflix i Nike. Švedski skintech brand FOREO doseže isti status jer je naziv njihova LUNA uređaja sada službeno uveden u Urban Dictionary kao sinonim za čišćenje lica.
 
Iva Belić, Marketing manager tvrtke FOREO kaže: "Otkako smo lansirali svoj prvi LUNA uređaj 2013. godine, transformirali smo rutinu čišćenja lica milijuna ljudi širom svijeta uz nevjerojatne rezultate. Činjenica da je LUNA priznata kao glagol za 'tech powered čišćenje' svjedoči da se radi o čistoj inovaciji proizvoda i besprijekornom načinu na koji se LUNA uređaji uklapaju u živote naših potrošača."

LUNA - novi glagol za čišćenje
 
Linija LUNA uređaja za čišćenje s T-Sonic tehnologijom nudi rješenje za postizanje osvježene, blistave i duboko očišćene kože kod kuće ili u pokretu. Proizvedeni od ultrahigijenskog silikona i upotpunjeni vrhunskom tehnologijom, uređaji uklanjaju 99,5% prljavštine, sebuma, znoja i mrtvih stanica kože lica kako bi otkrili blistav ten.

Za više informacija posjetite www.foreo.com

FOREO

Švedska tvrtka FOREO nastoji vas ohrabriti da stvorite svijet kakav želite. Vjerovanje da smo svi jedinstveni stoji iza svega što radimo i to je ono što nas potiče da stvaramo inovativne proizvode koji će imati pozitivan učinak na svakog tko ih koristi. Naš pristup je hrabar, jer ne samo da poboljšavamo postojeći dizajn, već ga svaki put stvaramo iznova. Ova kreativna destrukcija sastavni je dio svega što radimo te se reflektira kroz jedinstveni dizajn naših proizvoda.

Pročitajte više