Mlađe generacije otkrile po čemu odmah prepoznaju milenijalca - i ne znamo što reći

Foto: Shutterstock

NEDAVNO su se pripadnici generacije Z narugali milenijalcima zbog načina odijevanja i modnih dodataka. Modne trendove koje su milenijalci smatrali normalnim (usudimo se reći i cool) sada mlađe generacije kritiziraju. Da, mladi danas čim vide majicu uguranu u hlače zaključe da je osoba tako odjevena - milenijalac.

Ne biste vjerovali, ali i uske traperice vrište "milenijalci". Uz modne trendove, postoje i druge generacijske razlike koje generacija Z voli isticati, poput korištenja emotikona u porukama. S obzirom na očigledne razlike među milenijalcima i generacijom Z, Buzzfeed je upitao svoje mlađe čitatelje da im kažu po čemu odmah prepoznaju je li netko pripadnik milenijalaca.

Čitajte s oprezom...

Ne vole lijenost, obožavaju Harryja Pottera

"Milenijalci ne reagiraju dobro kada im netko kaže da nije dobro pogledao njihovu omiljenu seriju ili film iz 90-ih ili s početka 2000-tih."

"Apsolutno su prestravljeni time što bi ih netko mogao smatrati 'lijenim'. Znam milenijalce, uključujući i sebe, koji su jednostavno nesposobni opustiti se ili jednostavno ne raditi ništa."

"Okorjeli su obožavatelji Harryja Pottera."

Mladi izgleda ne vole suhomesnate proizvode...

"Moje dijete je generacija Z i reklo mi je da milenijalci visoko podignu mobitel kada snimaju selfie, dok ih oni snimaju mobitelom u visini brade."

"Stavljanje svih država u kojima su živjeli u svoju Instagram biografiju."

"Opsjednutost suhomesnatim proizvodima složenim na drvenoj dasci."

"Odgovaraju s: 'Ne brini.'"

Sjećate se Vinea?

"Opsjednuti su true crime serijama i netočno upotrebljavaju riječ 'neironično'. To su definitivno milenijalci."

"Rođen sam 1996. i više pripadam milenijalcima nego generaciji Z, a ono što definitivno to pokazuje je što mi je Vine bio draži od TikToka jer je poanta bila 'pokaži, ne govori'. TikTokovi traju nepotrebno dugo obično zbog gluposti."

Inače, Vine je bio američki video hosting servis kratkog formata gdje su korisnici mogli dijeliti 6 sekundi duge videoisječke. Ta platforma više ne postoji.

Pročitajte više