Moda po mjeri Željke Markić: Novi hrvatski modni brend želi "oživjeti biblijski ideal vrsne žene"

Foto: Psari/Index

NA HRVATSKOM tržištu pojavio se novi modni brend koji želi "potaknuti na dostojanstvo u odijevanju i oživjeti biblijski ideal vrsne žene".

"Modnim brendom PSARI obraćamo se ženi koja je svjesna da joj se pod krinkom raznih prava kao što su sloboda, tolerancija ili uvažavanje različitosti, zapravo servira uniformiranost i zatiranje identiteta. Obraćamo se ženi koja želi da i sama ima pravo na vlastiti izbor u skladu sa svojim vrijednostima, koja ne podliježe pritisku društva koje joj uporno želi nametnuti skupni identitet protivan njenom identitetu KĆERI KRALJEVSKOG DOSTOJANSTVA", stoji na stranici tog brenda, a njegovi vlasnici tvrde da je kreiran za ženu koja je prije svega žena, nježna majka, pouzdan poslovni partner i prijatelj.

Ono što im očito smeta su aktualni trendovi u odijevanju.

"Osnovna poruka modnih trendova često ne poštuje dostojanstvo žene. Takvi modni trendovi danas doživljavaju svoj vrhunac. Svjedoci smo trenda razodijevanja žena koje je jako uznapredovalo i potaknulo osiromašeno poimanje žene. Tako se žena kao glavni stup društva i nositeljica života iz dragocjenosti pretvorila u objekt koji služi za reklamiranje i predmet požude, a ona sama postaje ravnodušna i dezorijentirana. Polagana i dugotrajna medijska kampanja želi joj oduzeti identitet i njezinu stvarnu ulogu i značaj u društvu", tvrde.

Jedan od najpoznatijih hrvatskih dizajnera Juraj Zigman, koji je kreirao haljinu i za hrvatsku predstavnicu na Eurosongu Ninu Kraljić, nije želio previše govoriti o kritikama upućenima drugim dizajnerima.

"Uopće ne želim davati pažnju takvom brendu. To je samo vrlo vješto iskorišten PR i ništa drugo, jer realno, da je u pitanju neki mladi nadareni dizajner teško da bi dobio toliko pažnje. Žao mi je što se takvima uopće daje medijski prostor, rekao je za Index poznati riječki dizajner prepoznatljiv po svojim ekscentričnim kreacijama.

Violončelistica Ana Rucner, poznata po provokativnim kombinacijama na nastupima, ipak nije tako stroga prema nastojanjima ovog brenda.

"Žena treba znati nositi što god da nosi. Postoji granica dobrog ukusa, postoje vrijeme i mjesto za razne stylinge i ja se time nekako vodim. Otvorena sam za sve, i otvoriti se i zatvoriti se", rekla je.

Pročitajte više