Noćas je izašao spot koji je u 6 sati od objave pregledan skoro 7 milijuna puta

Screenshot: Youtube

Taylor Swift izdala je jučer novi album The Tortured Poets Department, a također je objavila i spot za Fortnight, prvi singl s njenog novog albuma, koji je u 6 sati od objavljivanja pogledan gotovo 7 milijuna puta.

U spotu Taylor i Post Malone, koji gostuje na singlu, glume bivše ljubavnike koji su, prema tekstu pjesme, imali aferu koja je trajala samo 14 dana. Ethan Hawke i Josh Charles, koji su glumili u Društvu mrtvih pjesnika, također se pojavljuju u iznenađujućim ulogama kao par znanstvenika koji provode testove na Swift, a spot završava špicom koja podsjeća na nijemi film.

"Htjela sam vam pokazati svjetove koje sam vidjela u svojoj glavi i koji su poslužili kao pozadina za stvaranje ove glazbe. Skoro sve u njemu je metafora ili referenca na neki kutak albuma", napisala je Swift na društvenim mrežama.

"Za mene se ovaj video pokazao kao savršen vizualni prikaz ovog albuma i priča koje pričam u njemu. Post Malone me oduševio na setu kao naš izmučeni tragični heroj i jako sam mu zahvalna za sve što je uložio u ovu suradnju", dodala je.

Tajni dvostruki album

Podsjećamo, u petak je izašao novi, 11. album Taylor Swift pod naslovom The Tortured Poets Department. Pjesme su se na streaming servisima pojavile točno u ponoć po američkom vremenu, odnosno u 6 ujutro po srednjoeuropskom.

Na albumu se nalazi 16 pjesama (i još četiri bonus pjesme, po jedna na četiri ekskluzivna vinilna izdanja), među kojima su i suradnje s Postom Maloneom te Florence and the Machine. Na pjesmama je s Taylor radio i Aaron Dessner iz The Nationala te njen dugogodišnji suradnik Jack Antonoff. 

Samo dva sata nakon izlaska prvog dijela, Swift je objavila i drugi "tajni" dio albuma na kojem se nalazi još 15 pjesama i nazvala ga TTPD: The Anthology.

Pročitajte više