Nogometna veza za otvaranje restorana "Dobro" u Tokiju

NA JAPANSKOM webu yomiuri.co.jp objavljena je zanimljiva priča o bivšem zaposleniku Tokyo Electric Power Co., koji je nakon kontakta s hrvatskim nogometašima otvorio prvi hrvatski restoran u Tokiju i nazvao ga "Dobro".

Priča kaže: Satsuki Kawasaki diplomirao je 1990., a nakon diplome zaposlio se u najvećoj energetskoj tvrtki u milijunskom Tokiju - Electric Power Company, u resoru prodaje a kasnije u zaštiti zaposlenika tvrtke.

Događaj koji je okrenuo Kawasakijev život naglavce bilo je Svjetsko prvenstvo u nogometu 2002, koje je održano u Japanu i Južnoj Koreji.

Naime, tada je Kawasaki zadužen za brigu o hrvatskim nogometašima u hotelu u Tokamachi, koji je u vlasništvu Tokyo Electric Power Co.

Briga oko potreba naših nogometaša brzo je prerasla u prijateljstvo, a naši su reprezentativci Kawasakiju neprestano pričali o ljepotama Hrvatske.

"Nogomet je za Hrvate nacionalni sport, očekivanja javnosti od hrvatske reprezentacije bila su ogromna, zbog čega su bili pod velikim pritiskom. Postali smo dobri prijatelji za vrijeme njihovog boravka u hotelu." - izjavio je Kawasaki za .

Po završetku SP-a, Kawasaki je otišao na odmor u Hrvatsku, gdje ga je predsjednik HNS-a, s kojim se također zbližio, poveo u razgledavanje zemlje.

Po povratku u Japan Kawasaki je odlučio otvoriti vlastiti restoran s hrvatskom hranom, a jedan od kuhara hrvatske reprezentacije preporučio mu je zapošljavanje jednog od zagrebačkih kuhara.

Restoran je nazvao "Dobro", a Kawasaki se nije posvetio samo vođenju restorana, nego i promociji Hrvatske u Japanu, pa tako redovito obilazi stolove u restoranu i gostima dijeli turističke brošure o Hrvatskoj koje je dobio u našoj ambasadi u Tokiju.

Japanska web stranica još dodaje kako od fotografija hrvatske obale iz brošura "zastaje dah".

U restoranu "Dobro", čiji su meni zajednički osmisli Kawasaki i zagrebački kuhar, tako možete pojesti buzaru, gulaš, nekoliko vrsta tjestenina uz nezaobilazne njoke...

Restoran se nalazi u poslovnom dijelu Tokija, Kyobashi, i toliko je popularan da je za vrijeme ručka ili večere gotovo nemoguće naći slobodno mjesto.

Kawasaki je već najavio proširenje posla, a mi ćemo mu za kraj samo poželjeti puno sreće u daljnjem radu.

Pročitajte više