Novi hit na festivalima: Cure na intimne dijelove stavljaju ljepljivu traku

Foto: Instagram

AKO NA Instagramu pratite neke od poznatijih svjetskih influencera, vjerojatno vam je dobar dio newsfeeda ispunjen fotografijama s festivala Coachella. Djevojke odjevene u što manje krpica, umjetni osmijesi, fotografije kraj vrtuljka samo su neke od stvari koje su neizbježne na fotkama s tog festivala, no ove godine sve više djevojaka uopće ne nosi odjeću. Umjesto toga, grudi pokrivaju sjajnom ljepljivom vrpcom u različitim bojama i oblicima.

Trend lijepljenja trake po tijelu pokrenulo je dizajner iz Miamija Joel Alvarez, koji već deset godina dizajnira "odjevne komade" od ljepljive trake.

"Te 2008. godine bio sam fotograf početnik koji je radio s manekenkom koja je sugerirala da za posljednji stajling koristimo traku. Nisam imao pojma zašto je to htjela, no kako bi bila sretna, pokušao sam iskoristiti traku kao dio garderobe. Kad sam završio, izgledala je kao šunka u elastičnom ovitku, no to me potaknulo da unaprijedim tu njenu ideju", rekao je Joel.

Dodao je da je narednih tjedana vježbao s manekenkama koje je ranije snimao.

"Iako je bilo puno grešaka u tome, znao sam da sam na dobrom putu. Počeo sam primjećivati da trake laskaju figuri bolje od bilo koje druge odjeće", dodao je.

Ubrzo je počeo svoje kreacije prodavati plesačicama u noćnim klubovima Miamija, a potom i po Francuskoj, Norveškoj i Kanadi. Proslavio se kad je bivša misica Portorika na svom profilu na Instagramu podijelila snimke u njegovom kupaćem kostimu od zlatne trake.

Danas njegove kreacije od ljepljive trake koštaju i do 5000 kuna. Među popularnijim kreacijama su njegovi "kupaći kostimi" koji to zapravo nisu, jer se traka odlijepi čim dame uđu u vodu. 

Pročitajte više