Ova cura zaradila je masnu lovu na najvećoj gluposti ikad (a uključuje tuđe sise i guze)

Foto: Instagram

OVOG ljeta društvene mreže bile su pune fotki djevojaka sa šljokicama na grudima, a sve zahvaljujući jednoj djevojci koja je na tome zaradila tisuće dolara u samo godinu dana.

Ona je 24-godišnja Jenna Meek iz Bishop Aucklanda, osoba koja stoji iza The Gypsy Shrinea, brenda koji "pretvara slobodne duše u šarena umjetnička dijela". U prijevodu, lijepi šljokice na grudi i guze.

Jenna je do pokretanja svoje firme radila za Burberry, no 2015. godine dala je otkaz jer se željela baviti body paintingom. Svoju firmu pokrenula je godinu kasnije, a ubrzo joj je palo na pamet da bi na grudi mogla lijepiti cirkone i šljokice. I samu ju je zapanjilo koliko se žena javilo njenom timu u vrijeme glazbenih festivala prošle i ove godine.

"Svi su potpuno poludjeli za ovim, užasno je popularno", ispričala je za Daily Mail.

>>>Upoznajte ženu koja je zaradila milijune uvalivši Kardashiankama potpuno besmislenu ideju<<<

Kao da to nije dovoljno, nakon što im se javila, producenti najgledanijeg britanskog showa Love Island pozvali su je u njihovi vilu kako bi uljepšala grudi njihovih natjecateljica.

Što je najsmješnije, ideja o lijepljenju šljokica na grudi sinula joj je za Noć vještica.

"Jedan od kostima je bila Ledena kraljica i kupila sam neke zrcalne pločice za kupaonu. Razbila sam ih i posebnim ljepilom zalijepila na grudi i po cijelom tijelu", opisala je.

Otac ju je potaknuo da počne prodavati komplete šljokica cirkona i kamenja te je tako nastao njena online trgovina The Gypsy Shrine.

"Kad smo tek počeli prodavati vrećice sa šljokicama, rekao mi je da će mi on dati novac ako uspijem prodati deset tih vrećica. Prvog dana prodaje imali smo 1000 narudžbi. Još uvijek mi nije dao lovu", ispričala je.

Kad su se zaredali festivali, unajmila je kombi i putovala od jednog do drugog. Osim po Velikoj Britaniji, uskoro je njen brend postao poznat po cijeloj Europi, ali i SAD-u. Osim što prodaje šljokice, za nju rade i profesionalni make-up artisti i body painteri koji pomažu djevojkama (i dečkima) diljem Velike Britanije nanijeti šljokice. Jasno je da razvikani festivali nisu htjeli ispustiti ovu zlatnu koku iz ruku, pa je možda najpoznatiji od njih, Coachella, pozvala Jennu da dođe na nju.

Jenna priznaje da je uspjeh neočekivan, ali da se i dalje bori s poteškoćama kao i svaki vlasnik start-upa.

"Jedan dan ste hit, drugi dan vam otkažu sve narudžbe. Važno je da vjerujete u sebe i vidjet ćete kako dalje", priznala je.

Dodala je da je najvažnije da imate svježe ideje i da ste originalni.

"Nas je to dovelo tu gdje jesmo", zaključila je. 

Pročitajte više