Ovaj grad u Hrvatskoj proglašen je najboljom destinacijom za grupna putovanja

Foto: Shutterstock

Američki magazin Global Traveler organizirao je u Philadelphiji 12. godišnju dodjelu nagrada Leisure Lifestyle Awards, a čitatelji ovog popularnog magazina drugu godinu zaredom izglasali su Dubrovnik kao najbolje odredište za grupna putovanja - Best Leisure Destination for Groups. Nagradu je preuzela Ela Urlić-Jakić iz Predstavništva HTZ-a u SAD-u.

"Priznanja poput ovoga potvrđuju odličnu poziciju Hrvatske na turističkoj karti svijeta. Drago nam je što smo ponovo prepoznati kao kvalitetna, atraktivna i održiva destinacija te što je aktualni šampion hrvatskog turizma, grad Dubrovnik, zauzeo vodeće mjesto u društvu globalno popularnih i renomiranih destinacija", izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, dodavši da je od svih dalekih tržišta za hrvatski turizam najvažnije upravo američko.

U kategoriji u kojoj je Dubrovnik zauzeo prvo mjesto našla su se odredišta kao što su: Italija, Cabo San Lucas u Meksiku, Kostarika i Napa Valley u Kaliforniji. Osim u ovoj kategoriji, čitatelji su odlučivali i o najboljim destinacijama i objektima u kategorijama kao što su Best Historical Attractions, Best Adventure Destination, Best Leisure Destination, Best International Ski Destination, Best Luxury Cruise Line, Best Golf Destination, Best All-Inclusive Resort i dr.

Porast broja američkih turista

"Ove su nagrade u sektoru turizma visoko cijenjene jer se temelje isključivo na glasovima čitatelja, a nama je iznimno drago što su oni i ovom prilikom prepoznali i nagradili naš Dubrovnik. Veseli nas što smo istaknuti po svojoj kvaliteti i ponudi na velikom i nama vrlo važnom američkom tržištu na kojem upravo Dubrovnik uživa status najpopularnije hrvatske destinacije", poručio je Miroslav Drašković, direktor TZ-a Grada Dubrovnika.

S više od 817 tisuća čitatelja, Global Traveler predstavlja jedno od važnijih mjesta povezivanja brojnih ljubitelja putovanja s turističkim destinacijama i subjektima diljem svijeta, a istraživanja pokazuju kako njegovu publiku čine uglavnom Amerikanci veće kupovne moći. 

Inače, u dosadašnjem dijelu godine Amerikanci u Hrvatskoj ostvarili su 103.000 dolazaka i 266.000 noćenja, što u odnosu na prethodnu godinu predstavlja rast od 9 posto u dolascima i 6 posto u noćenjima. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.