Pitali smo tiktokere što bi savjetovali svom novom kolegi Plenkoviću. Evo što kažu

Screenshot: TikTok

Andrej Plenković je službeno postao tiktoker. Osim premijera, na tu društvenu mrežu danas se priključio i ministar zdravstva Vili Beroš. Mi smo odlučili provjeriti što drugi (pravi) tiktokeri misle o Plenkovićevom profilu te koje savjete bi dali svom novopečenom kolegi.

@plenkovic_andrej Dobrodošli na moj službeni TikTok profil! Moji mlađi suradnici često mi govore da je vrijeme za priključenje novim komunikacijskim tehnologijama kako bismo naše djelovanje približili sugrađanima, osobito mladima. Izazov prihvaćen! Radujem se našim raspravama i dijalogu! 💬 #ZaSveIzazove #politika #mladi #andrejplenkovic #izbori2024 #hrvatska ♬ A short sound effect - KKLab

"Gledaj što Vučić radi"

"Gledaj što Vučić radi. Slušaj Vučića, kralja TikToka u Srbiji i šire...", rekao nam je komičar Goran Vinčić, koji je godinama veoma aktivan na TikToku. Njega na toj društvenoj mreži trenutno prati skoro 150 tisuća ljudi.

@vinca.komicar Vinča u kampanji? 🤣 #vinča #recimidasešališ #tour2024 #comedy #izbori #balkan #hrvatska ♬ original sound - Goran Vinčić Vinča

"Pokušava se približiti mladima, ali to mora biti dobro promišljeno"

Stručnjak za TikTok marketing u Hrvatskoj Dario Marčac smatra da je Plenkovićev potez pokušaj približavanja mladima. Marčaca na toj društvenoj mreži prati preko pola milijuna ljudi.

"Odluka Predsjednika Vlade Andreja Plenkovića da otvori TikTok profil odgovara globalnim trendovima koji ukazuju na važnost društvenih mreža u suvremenoj političkoj komunikaciji, posebno u približavanju mlađoj populaciji. S obzirom na rastući utjecaj TikToka među mlađim generacijama, ovo bi mogao biti strateški potez za širenje svojih političkih poruka i ideja na platformi koja dominira među mladima", kazao je. 

"Važno je naglasiti da prisutnost na TikToku zahtijeva promišljen pristup. Sadržaj treba biti autentičan, kreativan i prilagođen specifičnostima platforme i njezinim korisnicima", tvrdi Marčac. Tvrdi da bi premijer, kako bi izbjegao potencijalne probleme ili neugodnosti, trebao težiti transparentnosti i izbjegavati prekomjernu političku propagandu.

@dariomarcac

Najpopularniji TikTokeri na svijetu 🚀🏆

♬ original sound - Dario Marčac

"Umjesto toga treba nuditi uvide u političke procese, edukativni sadržaj i možda čak i dozu humora, sve dok je to primjereno i u skladu s njegovom javnom slikom", kaže Marčec i dodaje da je ključno da se sadržaj redovito objavljuje, ali i da se pritom pažljivo bira tematika i način prezentacije. 

"Ne bi bilo loše uključiti i mlade savjetnike, koji su upoznati s trendovima na TikToku, kako bi se osiguralo da poruke budu relevantne i privlačne ciljanoj publici", rekao je stručnjak. Njegov savjet za izbjegavanje neugodnih situacija bio bi da se unaprijed dobro razmisli o svakom videosadržaju, uzimajući u obzir širok raspon publike na TikToku. 

"Potrebno je biti svjestan kako se političke poruke mogu interpretirati u različitim kontekstima i od strane različitih skupina ljudi. Također, bitno je pratiti povratne informacije korisnika i biti spreman na konstruktivan dijalog", zaključio je. 

"Treba pristupiti s emocijom i karakterom"

Riječanin Ivan Tokić, mladi poduzetnik i kreator sadržaja, stava je da nitko na političkoj sceni ne može pogriješiti s otvaranjem TikToka ili bilo kojeg drugog digitalnog komunikacijskog kanala. Tokića na TikToku prati preko pola milijuna ljudi.

@ivantokic_official Na kavi s gradonačelnikom ! 👏 #ivantokic ♬ Celtic Music - Forgotten Elf Forest - TomaszRojek

"Važno je sadržaj prilagoditi svojoj ciljanoj skupini te pokazati svoj karakter, stas, interes i ciljeve, a sve u svrhu približavanja svojoj publici i stjecanja povjerenja. Moj je savjet svima na društvenim mrežama pristupiti s emocijom i karakterom jer se publika povezuje s pričom i samim karakterom kreatora", kaže Tokić.

"Na kraju će dana publika presuditi radi li kreator kvalitetno ili ne. Problem većine su negativni komentari koji kruže na svim platformama. Isti ne bi trebali nikoga doticati. Mislim da je Andrejov potez u svakom slučaju dobra promocija za kreatore i tiktokere", dodao je. 

Pročitajte više