Russell Brand više ne može zarađivati na YouTubeu

Screenshot: YouTube

YouTube je blokirao monetizaciju na kanalu Russella Branda nakon optužbi za seksualna zlostavljanja. Ukratko, to znači da Brand više ne može zarađivati na sadržaju koji objavljuje na toj platformi.

Odluka YouTubea da blokira njegove izvore prihoda odnosi se na "sve kanale koji bi mogli biti u vlasništvu ili pod upravom" 48-godišnjaka, potvrđeno je za BBC. "Ako kreatorovo ponašanje izvan platforme šteti našim korisnicima, zaposlenicima ili ekosustavu, poduzimamo mjere", poručili su s platforme na kojoj Branda prati 6.6 milijuna ljudi. Komičar i dalje može objavljivati na YouTubeu.

Osim originalnog, ostali kanali povezani s Brandom uključuju Awakening With Russell, Stay Free With Russell Brand i Football Is Nice, koji zajedno imaju oko 500.000 pretplatnika. S ovakvom zabranom dosad su se susreli youtuberi David Dobrik i James Charles.

Sara McCorquodale, izvršna direktorica agencije za analizu društvenih medija CORQ, rekla je za Guardian da Brandov YouTube kanal "najvjerojatnije zarađuje ​​od 2000 do 4000 funti po videu, ne uzimajući u obzir dodatne ugovore i sponzorstva brendova".

Posljednjih godina, Brand se okrenuo objavi videozapisa o duhovnosti, stavovima protiv establišmenta i, nedavno - NLO-ima.

Kako youtuberi zarađuju?

Postoji mnogo različitih načina na koje ljudi mogu zaraditi na YouTubeu.

Jedan od najočitijih je prihod od oglasa. Nakon što steknu dovoljno gledatelja, youtuberi mogu aktivirati oglase prije i tijekom emitiranja videozapisa

Drugi načini zarađivanja uključuju plaćeno članstvo u kanalu, gdje se ljudi pretplaćuju kako bi vidjeli više vašeg sadržaja, kao i "super chatovi", gdje gledatelj može platiti da bi se njegova poruka istaknula kreatoru.

Ali najkonkretniji način na koji youtuberi zarađuju je kroz sponzorstva i suradnje s brendovima. 

Sve o slučaju Russella Branda možete pronaći OVDJE.

Pročitajte više