Na promociju najveće gubitnice Eurosonga je potrošeno 650.000 € poreznih obveznika

Foto: EPA

MALTU trese veliki eurovizijski skandal.

Njihova predstavnica Destiny s pjesmom Je Me Casse tjednima je bila na vrhu kladionica, a u subotu ju je dočekao hladan tuš i od gledatelja je dobila mizernih 47 bodova. Tako je Destiny postala najveća gubitnica Eurovizije, a mnogima nije bilo jasno zašto je tjednima bila na vrhu kladionica i na kraju dobila tako malo glasova.

Razlika između broja oklada na Maltu i glasova publike sada bi mogla postati jasnija.

Tamošnji mediji javljaju da je Malta prije Eurosonga potrošila više od 650 tisuća eura na promociju svoje pjesme i izvođačice. Ministarstvo unutarnjih poslova naredilo je reviziju troškova zbog sumnji u to da se dobar dio novca potrošio na kladionice. Sumnja se da su Maltežani odgovorni za promociju izvođačice i pjesme financirali strance, koji su se potom kladili na Maltu na Eurosongu.

Times of Malta objavio je danas tekst pod naslovom Je Me Cash u kojemu se navode sumnje da je javna televizija zloupotrijebila novac poreznih obveznika i spiskala ga na klađenje na vlastitu predstavnicu.

Ministar Carmelo Abela naložio je reviziju potrošnje nakon što je primio izvještaje da je dio dodijeljenog proračuna za desetodnevno događanje iskorišten za klađenje na malteškog izvođača. 

Maltu su reklamirali na Facebooku, Twitteru i Instagramu, a za njezinu promociju bile su angažirani i strani influenceri.

350.000 eura za promociju izdvojila je malteška Turistička zajednica, a dodatnih 300.000 eura dao je javni servis. Smatra se da će se ovaj iznos vjerojatno popeti na oko 700.000 eura.

Izvori su rekli da je jedan insajder PBS-a (javnog servisa Malte) već neformalno priznao da je dio marketinškog proračuna potrošen na financiranje stranih državljana koji su se kladili na Destiny kako bi pobijedili na natjecanju.

Malta je tjednima bila na vrhu kladionica, a onda su njezine šanse smanjene nakon što su Talijani i Švicarci objavili svoje izvođače.

 

Pročitajte više