Srpski tabloidi se raspisali o Dori: "Hrvati šalju našminkanog pjevača s lancima"

Foto: Ena Dragičrvić/Index

Regionalni mediji raspisali su se o Baby Lasagni i Dori.

28-godišnji glazbenik je s pjesmom Rim Tim Tagi Dim uvjerljivo pobijedio na natjecanju te će predstavljati Hrvatsku na Eurosongu u Malmöu. Mnoge je oduševio energičnim nastupom, a mediji su se raspisali i o njegovoj modnoj kombinaciji.

Kurir.rs je objavio tekst pod naslovom "Hrvatska izabrala svog predstavnika za pjesmu Eurovizije. Baby Lasagna uvjerljivi favorit i miljenik publike odnio pobjedu". 

"Publika mu je dala nevjerojatnih 247 bodova, a on je slovio za favorita od početka natjecanja zbog neobičnog scenskog nastupa i pjesme koja pomalo podsjeća na Rammstein (ili kako bi Rammstein zvučao da je s Balkana, što je pravo osvježenje)", napisali su potom u tekstu.

Telegraf.rs je u naslovu istaknuo da se Baby Lasagna na pozornici pojavio "našminkan i u lancima". "On je dobio najviše bodova publike i žirija, a na sceni se pojavio sa šminkom, u neobičnom kostimu s lancima", napisali su u tekstu. O Baby Lasagni tekst je napisala i Nova.rs. "Pjesma Rim Tim Tagi Dim privukla je pažnju zaraznom energijom kao i dramatičnim nastupom pa su mnogi pomalo zanemarili tekst, pogotovo zato što je izvorno napisan na engleskom jeziku", pišu.

Alo.rs je pak stavio naslov: "Nemate ono što imaju Srbi! Kaos u hrvatskim medijima zbog pjesme za Euroviziju, stiglo šokantno priznanje, evo tko je na udaru!"

U tekstu su potom napisali da "mediji nemaju baš lijepe riječi za produkciju koja je bila zadužena za spomenuto glazbeno natjecanje" i da snimke s Dore "izgledaju kao da ih je snimila svadbena kamera". Za Baby Lasagnu su napisali da je "dobio najviše bodova od publike i žirija, a na sceni se pojavio sa šminkom, u neobičnom kostimu s lancima."

I Blic.rs pisao je o Dori. Ovo je njihov naslov teksta: "Hrvati šalju našminkanog pjevača s lancima na Euroviziju. Susjedi odabrali predstavnika - Baby Lasagna pomeo konkurenciju." I oni su istaknuli šminku i odjeću pjevača.

Pročitajte više