Pitali smo ljude što je najvažnije što su prelomili, ima urnebesnih odgovora

Foto: Index Video

SVATKO je od nas u jednom trenutku nešto prelomio u svom životu. I za to nam je trebalo puno odlučnosti, ali i hrabrosti.

Koje su to odluke s kojima ste nešto prelomili, pitali smo naše sugrađane. S odgovorima smo se često mogli poistovjetiti, a neki su nas dobro i nasmijali.

"Bojala sam se voziti, i onda sam ovo ljeto u Splitu rekla 'e sad ću ja sebi uzeti dodatne sate, al' kad to platim, ma onda iden pa taman u prvi stup'", iskrena je naša simpatična sugovornica. 

Čak smo i sami postali dio jednog takvog prijelomnog trenutka.

"Sad stat' ovdje tu, da mi postavite ovo pitanje", iskreno nam je priznao sugovornik koji je ovu izjavu naveo kao primjer prijelomnog trenutka u svom životu.

Što su sve odlučili prelomiti naši sugovornici, pogledajte u videu.

Upravo je Prelomi! novi slogan čokoladnog brenda Dorine koji ovime poručuje da je Dorina uvijek uz svoje potrošače kako bi ih inspirirala, potaknula i ohrabrila u svim prijelomnim trenucima, od djetinjstva do odrasle dobi.

Ovu inspirativnu kampanju prate i tri nova okusa čokolada Dorina - Dorina SpeculaasDorina Domaćica tamnaDomaćica malina

Novi okusi dolaze i u novom ruhu u kojem im se pridružuju i već poznate Dorine s keksima – Dorina Domaćica original, Dorina Jadro, Dorina Napolitanke i Dorina Choco Napolitanke.

Čokolade Dorina pripremaju se isključivo od biranih zrna kakaa iz Gane, zemlje najkvalitetnijih uzgajivača i proizvođača kakaovca na svijetu, pri čemu Kraš inzistira na zrnima glavne berbe. 

Sadržaj donosi Index u suradnji s Dorinom te u skladu s najvišim profesionalnim standardima.  

Pročitajte više