Uzlet Fiatovih mališana

FIAT u Ženevu dolazi u najjačoj postavi. Uz nove izvedbe poznatih modela, javnosti će biti otkrivena dva noviteta, B-MPV i dugo očekivani nasljednik Pande. 

Project 169  - dostojan nasljednik Pande

Nakon više od 20 godina neprekidne proizvodnje i višemilijunskog uspjeha Panda dobiva zamjenu. Iza naziva Project 169 krije se novi pripadnik gradske klase, koji bi trebao zamijeniti čak dva modela i to Seicento i Pandu.

Za razliku od prethodnika 169 nije tipičan gradski automobil. To je vozilo, koje će uz već poznate prednosti gradskih automobila, vlasniku pruža dobru potporu i na duljim putovanjima.


Dizajniran bez suvišnog kiča, novi model se nameće modernim izgledom koji odiše svježinom. Monovolumenski koncipiran, jednostavnih i čistih linija, jasno poručuje da mu je jedini cilj olakšati život svom vlasniku. A to će postići minimalnom potrošnjom goriva i visokim stupnjem funkcionalnosti.

Minimalističke vanjske dimenzije (dužina 3,45 m, širina 1,58 m i visina 1,53 m), mali krug okretanja, velika zastupljenost staklenih površina (preglednost) biti će glavni aduti u borbi za gradski tron. Kapacitet prtljažnika iznosi nevelikih 200 litara, što s obzirom na veličinu vozila i nije tako malo.

Posebno veseli uređenje interijera. U ovom projektu prvi put možemo vidjeti smještanje ručice mjenjača na donji dio središnje konzole, što uvelike olakšava vožnju. Pregledni instrumenti, mnoštvo pretinaca i obilna serijska oprema mame osmijeh.

Novu Pandu pokretati će uz, revolucionarni 1.3 Multijet dizelski motor i benzinski motori, koji su se dosad pokazali vrlo učinkovitima. Riječ je o 1.1/55 KS i 1.2/60 KS benzincima, koji će u početku biti sav izbor, barem do dolaska snažnijih izvedbi. Tu prije svega mislimo na 1.4 16V motor, koji će se ugrađivati u Lanciau Ypsilon i novi Punto, od kojih bi trebala posuditi i dio dodatne opreme (Skydome stakleni krov, Bose audio-sustav...)

Komercijalizacija projekta predviđena je za jesen ove godine.

Pročitajte više