Od srpnja će se u Atlanti, Chicagu i drugim gradovima pojaviti svjetleće reklame. Scholastic će reklamnu kampanju proširiti i na bejzbol igrališta pa se dogovorio s klubovima iz Seattlea, Baltimorea i ostalih gradova za organizaciju dana "Harryja Pottera".
Izdavač je već podijelio tri milijuna naljepnica za automobile, 400.000 bedževa, 50.000 reklama za prozore i 24.000 samostojećih postera sa satovima za odbrojavanje. Prošlog vikenda bedževe se moglo vidjeti u Los Angelesu gdje se odvijalo godišnje okupljanje američkih izdavača BookExpo America.
Scholastic je knjižarama i prodavaonicama, gdje će se održati zabave, poslao i više od 15.000 "paketa". U paketima se nalaze naljepnice, bedževi, kviz-pitanja i upute kako se nositi s dugim redovima nestrpljivih obožavatelja.
Četiri prethodne knjige o Harryju Potteru u svijetu su prodane u više od 190 milijuna primjeraka. Nekoliko sati nakon što je u siječnju objavljeno da se sprema izdavanje nastavka "Order of the Phoenix", knjiga se popela na prvo mjesto bestselera Internet knjižara Amazon.com i Barnes and Noble.com te je tamo ostala mjesecima.