Velika promidžba nove knjige o Harryju Potteru

SCHOLASTIC, Inc., američki izdavač hit-serije knjiga o Harryju Potteru, autorice J.K. Rowling, planira marketinšku kampanju vrijednu 34 milijuna američkih dolara, što je gotovo dvostruko više od kampanje za prethodnu knjigu "Harry Potter i plameni pehar" 2000. godine.

Puštanje u prodaju petog nastavka - "Harry Potter and the Order of the Phoenix", planira se za ponoć 21. lipnja, a program počinje već u petak 20. lipnja navečer odbrojavanjem na Times Squareu. Ekran na Sunset Stripu prenosit će vijesti u Los Angeles.

Od srpnja će se u Atlanti, Chicagu i drugim gradovima pojaviti svjetleće reklame. Scholastic će reklamnu kampanju proširiti i na bejzbol igrališta pa se dogovorio s klubovima iz Seattlea, Baltimorea i ostalih gradova za organizaciju dana "Harryja Pottera".

Izdavač je već podijelio tri milijuna naljepnica za automobile, 400.000 bedževa, 50.000 reklama za prozore i 24.000 samostojećih postera sa satovima za odbrojavanje. Prošlog vikenda bedževe se moglo vidjeti u Los Angelesu gdje se odvijalo godišnje okupljanje američkih izdavača BookExpo America.

Scholastic je knjižarama i prodavaonicama, gdje će se održati zabave, poslao i više od 15.000 "paketa". U paketima se nalaze naljepnice, bedževi, kviz-pitanja i upute kako se nositi s dugim redovima nestrpljivih obožavatelja.

Četiri prethodne knjige o Harryju Potteru u svijetu su prodane u više od 190 milijuna primjeraka. Nekoliko sati nakon što je u siječnju objavljeno da se sprema izdavanje nastavka "Order of the Phoenix", knjiga se popela na prvo mjesto bestselera Internet knjižara Amazon.com i Barnes and Noble.com te je tamo ostala mjesecima.

Pročitajte više