Zarađuje više od 11 tisuća kuna dnevno zbog jedne objave na Instagramu

Foto: Instagram

TESS NGUYEN borila se s prodajom svog proizvoda sve dok velika Instagram zvijezda nije podijelila samo jednu fotografiju artikla - i sad zarađuje pet puta više.

Na sam spomen izraza "influencer" mnogi počnu kolutati očima, no rijetko tko može poreći moć koju imaju u stvaranju šoping-navika ljudi. Pitajte samo Tess Nguyen, ženu koja stoji iza brenda personaliziranih pidžama Midnight Mischief.

Tess

Sve do nedavno 22-godišnja fizioterapeutkinja iz Sydneya svoj posao sa strane koji je pokrenula 2017. godine nije uspijevala pretvoriti u stabilni izvor prihoda od kojega bi mogla živjeti.

No onda je australska YouTube zvijezda, koja ima 1,4 milijuna pratitelja na Instagramu, na InstaStoryju podijelila fotografiju u njezinoj pidžami, a narudžbe su Tess ubrzo počele stizati kao na traci.

"Kad je Shani Grimmond objavila fotografiju u pidžami koju sam joj ostavila u hotelu, telefon mi je počeo gorjeti", rekla je Tess za news.com.au. "Jedna fotografija sve je promijenila za mene", kaže Tess te dodaje kako je s 500 australskih dolara dnevno (oko 2300 kuna) došla na 2500 otad (oko 9200 kuna).

No Tess je dobila pomoć i od drugih influencerica. Zvijezda reality showa Georgia Love također joj je povećala prodaju kad je objavila fotografiju u pidžami s natpisom "Mrs Elliott" nakon što se zaručila za svog partnera Leeja Elliota. Osim toga, travel influencerica Tahlia Skaines također je sa svojih 370 tisuća pratitelja podijelila kako joj se sviđa pidžama ranije ove godine.

Iako je ove godine uspješna, nije bilo tako kad je počinjala. "Kad sam surađivala s Tahlijom za Valentinovo, sjećam se da sam dobila 20 narudžbi od njezine objave", kaže. Od te "male pobjede" prošlo je više od pola godine, a u međuvremenu je prodaja išla sve bolje.

"Kad sam kupila tvrtku od žene na Gumtreeju za 15 tisuća dolara, moji prijatelji i obitelji mislili su da sam luda", objasnila je 22-godišnjakinja. "Nikad nisam čula za monogramske pidžame, što me je privuklo jer personalizacija nikad ne izlazi iz mode", kaže te dodaje kako sad misli da je kupovanje tvrtke bez zaliha, podataka o mušterijama i računa na društvenim mrežama bila blesava odluka.

"No bila sam odlučna u tome da uspijem."

Tess kaže da joj je targetiranje milenijalaca na Instagramu glavna strategija da joj brend bude viđen. Svojim prijateljicama i poznanicama s većim brojem pratitelja ponudila je pidžame u zamjenu za objavu i to joj je donijelo brojne nove kupce.

"Puno ljudi ih je odbijalo u početku, no sad je potpuno drugačije, ljudi traže da me reklamiraju. Prije godinu dana nitko nije htio raditi sa mnom", kaže.

Sad još uvijek prikuplja plodove viralne suradnje sa Shani Grimmond, koja je najpoznatija po svom brendu kupaćih kostima Sylk Swim. Priznaje da je iznenađena koliko dobiva narudžbi jer je mislila da će se dosad smiriti. "Mislila sam da će umrijeti dosad, no još uvijek ide jako dobro, zaista sam sretna", rekla je.

Pročitajte više