Trebaju li djeca pisati domaću zadaću? Evo što kaže stručnjakinja

Foto: Pexels

AKO IMATE školarce, vjerojatno ste više puta s njima vodili bitke oko pisanja domaće zadaće. Djecu je ponekad teško motivirati da obave sve školske zadatke, a neki se pitaju trebaju li djeca uopće pisati domaću zadaću. 

Ovu temu komentirala je i Joyce L. Epstein, suvoditeljica Centra za partnerstva u školi, obitelji i zajednici na Sveučilištu Johns Hopkins. Rekla je da je "oduvijek bio slučaj da se roditelji, djeca, a ponekad i učitelji pitaju je li ovo samo naporan posao", prenosi HuffPost.

Nakon desetljeća istraživanja kako poboljšati škole, Epstein ističe da je domaća zadaća neophodna, ali jednako je važno i da učitelji naprave svoju zadaću. Pod time ne podrazumijeva proces davanja domaće zadaće učenicima, već način osmišljavanja iste.

"Budući učitelji i administratori imaju malo formalne obuke kako osmisliti domaću zadaću prije nego što je zadaju. To znači da većina samo ponavlja ono što su njihovi učitelji radili ili slijede prijedloge iz udžbenika", objašnjava ona. Dodaje da bi domaće zadaće trebale imati svrhu i biti interaktivnije.

Prema Epstein, domaći zadaci koji su se pokazali najučinkovitijima su razgovori s roditeljima, bakama i djedovima ili vršnjacima kako bi razmijenili ideje. 

"Naši podaci pokazuju da s 'dobrim' zadacima više djece završi svoj posao, više djece komunicira s obiteljskim partnerom, a više roditelja je upoznato s nastavnim planom i programom", objašnjava Epstein, prenosi HuffPost.

Pročitajte više