Étoile Lidy: Sestre čije su haljine i tunike osvojile zaljubljenice u modu

Foto: Instagram

VJEROJATNO si već primijetila na Instagramu haljine s perjem, koje osvajaju modno osviještenu žensku publiku.

"Nakon poduljeg traženja odjevnih predmeta, koji bi potpuno zadovoljili naše želje, odlučile smo ih stvoriti. Nismo otkrile toplu vodu, ali nam se jako sviđa ono što radimo. Sestre smo, koje kao i većina žena vole modu i lijepe stvari. I nadamo se da smo na početku jednog dugog i lijepog putovanja", otkrile su nam odmah na početku četiri sestre Babić, koje stoje iza brenda Étoile Lidy.
 
 
Cure su nas ovog ljeta osvojile raskošnim tunikama i kaftanima, ove jeseni haljinama s perjem te čarobnim fotografijama na svojim društvenim profilima, a nas je zanimalo nešto više o tome kako se rodila ideja i gdje se cure vide u skoroj budućnosti.
 
 
1. Tko ili što vas je inspiriralo da započnete ovako nešto?
 
Započele smo sa tunikama i kaftanima. Godinama smo si ih same smišljale, a mama je šivala. Frendicama su se svidjele. Svidjele su se i nama nepoznatim curama, koje prate naše osobne Instagram profile. I krenule smo razmišljati o realizaciji malog projekta. Ponukane dobrim komentarima tijekom ljeta, odlučile smo nastaviti. Logični slijed su bile haljine. I na tome se baziramo. 
 
2. Koliko vam je trebalo od ideje do prvih uspjeha?
 
Dosta je vremena trebalo od same ideje do realizacije i prvih uspjeha. No, na samom smo početku pa je još rano pričati o velikim uspjesima. 
 
 
3. Koliko pažnje dnevno posvećujete svojim društvenim profilima i koja je tajna uspjeha po tom pitanju?
 
Instagram je platforma, za koju smo se odlučile na samom početku. Vođene iskustvima s vlastitim profilima i prilikama, koje Instagram pruža, odlučile smo bazirati marketing gotovo isključivo na njemu. Vrijeme koje ulažemo je drugačije iz dana u dan, i povećava se iz dana u dan. Profil treba uvijek biti reprezentativan i stalno aktualan. Trudimo se održati određenu razinu kvalitete i na najbolji mogući način prezentirati naše proizvode putem društvenih mreža, za što je potrebno poprilično vrijeme. 
 
 
4. Vole li vas cure i izvan Hrvatske te imate li kakvih zanimljivih stranih ponuda?
 
Upravo zbog društvenih mreža, danas je jednostavnije doprijeti do velikog broja ljudi. Granice ne postoje, jezik je univerzalan. Kad se fotka objavi, ona je u realnom vremenu dostupna na isti način i nama u Zagrebu i frendici u Splitu i budućoj klijentici u Londonu. 
 
Što se ponuda tiče, najzanimljivije smo primile upravo iz inozemstva, ali dok ih ne realiziramo, nećemo ih otkrivati.
 
 
5. Imate li u planu kakve revije ili otvaranje dućana možda?
 
Za sada još ne razmišljamo o vlastitom dućanu. Na samom smo početku, bio bi to poprilični pothvat. Otvorene smo za suradnje s concept store-ovima i različite kolaboracije i o tome se priča. Što se tiče revija, klasične revije će još neko vrijeme pričekati. Koncentrirane smo na svakodnevnu reviju, koju našim dragim pratiocima prezentiramo putem društvenih mreža. 
 
6. U čemu vidite modernu gradsku curu ove jeseni i zime od odjevnih kombinacija?
 
Svaka moderna cura ove sezone mora imati Étoile Lidy haljinu i dobre čizme iznad koljena. 
 

7. Pripremate li još neke odjevne predmete unutar brenda?
 
Trenutno smo koncentrirane na haljine i tunike, no s vremenom ćemo vrlo vjerojatno širiti ponudu. 
 
8. Koliko vam treba za savršenu Instagram fotku i što vam je važno na njoj?
 
U početku je trebalo duže, no s vremenom smo shvatile što nam je sve bitno i kako najbolje fotke ispadaju. Možda se nekima čini nebitno, no nama su fotografije naših kreacija izrazito bitne, s obzirom da su trenutno one glavni prezentatori naših kreacija.