Erotski roman "Fifty Shades of Grey" kao inspiracija za vruće modne kampanje

FIFTY SHADES OF GREY počeo je inspirirati i modni svijet, barem ako je suditi po najnovijoj modnoj kampanji Marca New Yorka koja je nastala upravo na temelju ovog svjetski popularnog romana, prenosi Nymag.

Glavni akteri kampanje su Dayana Mendoza - Miss Universe iz 2008. godine i Thom Evans - igrač ragbija.

Fotka prikazuje Anu (Mendoza) kako u raskopčanoj haljini upućuje intenzivan pogled prema Christianu (Evans) koji stoji nasuprot nje ogrnut ručnikom koji izgleda kao da bi vrlo lako mogao spasti s njegova čvrstoga tijela

Erotski roman britanske spisateljice E.L. James ponukao je mnoge žene da potraže neke od rekvizita koje su u knjizi koristili Ana i Christian.

Tako su njujorške trgovine zabilježile veliki porast prodaje užeta, pogotovo ženskoj populaciji.

Očito je da je ova knjiga "opčinila" svijet te da se malo tko može oduprijeti njenom utjecaju, a jedan od boljih primjera za to upravo su "Norton i Townsend" koji su lansirali kolekciju odjela u čak 200 nijansi sive boje.