Pokreni se i počni obavljati zadatke na vrijeme

Foto: Elle

UREDSKI STOL ti je razbacan , jednako je i sa ormarom, a inbox ti je prepun neodgovorenih mailova? Vrijeme je da se napokon organiziraš!

1. Pravilo 50 posto
 
Ono podrazumijeva da si zadaš upola manje vremena za obaviti zadatak, nego što si planirala da ti treba. Misliš da ti treba sat i pol da organiziraš odjeću u ormaru? Zadaj si 45 minuta. Tako ćeš se natjerati na brži rad.
 
2. "Moram to" napraviti
 
Mala igra riječima mogla bi te potaknuti na akciju. Zaboravi na listu onoga što bi trebala napraviti i preimenuj je u listu onoga što moraš napraviti. No, pazi da se ipak ne preopteretiš pa nek na tom popisu nikada ne bude više od 3 stvari po danu.
 
3. Zapisuj
 
Uvijek sa sobom imaj malu bilježnicu, koja će sadržavati sve tvoje dogovore, poslovne sastanke, datume kad nešto moraš platiti, preglede i slično. Tako ćeš svaki dan znati točno što trebaš napraviti.
 
4. Prekriži nebitne stvari
 
Ako na tvom popisu postoje stvari koje se na njemu ponavljaju iz mjeseca u mjesec, očito da nisu toliko važne. Ovaj put ih prekriži. Odmah ćeš se osjećati optimističnije i bit će ti bar malo lakše.
 
5. Velike projekte podijeli na više manjih
 
Spremaš se u veliko čišćenje stana i planiraš sve to napraviti za vikend? Odluči se ipak za 15-ak minuta čišćenja svaki dan, dio po dio. Bit će manje "bolnije", a opet ćeš obaviti posao.