Sedam načina kako da budeš što profesionalnija na radnom mjestu

Foto: JCrew

IAKO su ova pravila sigurno već poznata svima, nije ih loše još jednom navesti.

1. Dress Code
 
Gdje god došla, dress code je jako bitan i njega moraš uvijek uzeti u obzir. On se razlikuje od tvrtke do tvrtke, ali ga svakako treba poštivati. Osim što tako pokazuješ da si profesionalna, pokazat ćeš i poštovanje prema tvrtki  i njezinim vrijednostima. Traperice i minice ostavi za slobodno vrijeme.
 
2. Ponašanje
 
Obrati pažnju na način na koji postupaš u radnom okruženju. Postupci gotovo uvijek govore više o tebi, nego bilo koja izgovorena riječ. No, pazi i na ono što pričaš. Uvredljive fraze i vicevi, prepričavanje divljih izlazaka i priče iz spavaće sobe ostavi za prijatelje.
 
3. Radni stol
 
Organizirani radni stol jedan je od najboljih odraza tvoje profesionalnosti, iako ti se možda čini kao sitnica. Rješavanjem nereda iz radnog okruženja drugima nećeš ostaviti pogrešan dojam.
 
4. E-mailovi
 
Obrati pozornost i na mailove koje šalješ s poslovne adrese te se potrudi da nikad ne napišeš nešto što drugima ne bi rekla uživo. Također, završavaj sve mailove s profesionalnim pozdravom te potpisom.
 
5. Kašnjenje
 
Jedna od stvari koja je strogo zabranjena, posebno ako se radi o sastancima. Ništa ne govori koliko poštujete kolege i tvrtku kao dolazak na vrijeme.
 
6. Društvene mreže
 
Osim što na njima nipošto ne bi trebala "visiti" pola radnog vremena, trebala bi pripaziti i na to što objavljuješ na njima, jer jasno je da ovdje svi vide apsolutno sve. Ako i ne vide, netko će im prepričati, u to budi sigurna. Neprikladan sadržaj daleko se čuje, prema tome - oprez.
 
7. Privatno i poslovno vrijeme
 
Obavezno odvoji privatno i poslovno vrijeme, kako bi zadržala zdravi životni balans. Osobne stvari ne bi te smjele ometati u radu, ali ni obrnuto.