Nekad se ovaj trend povezivao sa seljačinama, a danas ga slavne žene obožavaju

Foto: Splash News, Instagram

LOGOMANIJA ponovno napada modni svijet.

Za sada samo onaj celebrity, no godinama smo svjedoci da slavne dame ubrzo nametnu razne trendove manje poznatim ženama diljem svijeta pa popularni postanu i oni kojih bi se u bilo kojem drugom slučaju grozili.
 
 
Tako su tu bile biciklističke hlačice, prozirne cipele, remeni korzeti kao samo neki neukusni trendovi koje su nametnule celebrity dame, a sada se na tron vraća još jedan takav iz 90-ih godina kojim su također bile opsjednute.
 
 
Radi se o logomaniji, odnosno povratku odjevnih komada i dodataka s upadljivim logotipom, što zapravo nimalo ne čudi jer povratak u 90-e ove je godine veliki hit, kako u modi, tako i u ljepoti.
 
 
A što se tiče mode, logomaniju su prvu ispromovirale poznate dizajnerske kuće, slavne cure samo su objeručke prihvatile trend s piste, a među njima mislimo na Gigi Hadid, Hailey Baldwin, Ritu Oru i Kim Kardashian koje, htjeli vi to priznati ili ne, diktiraju današnje trendove i to ne samo mladim curama.
 
A jedan se logo posebno ističe u posljednje vrijeme na njima, a radi se o onom poznate modne kuće Fendi, u kojoj dužnost kreativnog direktora već godinama obnaša slavni Karl Lagerfeld.
 
 
Karl je u kolekciji za proljeće predstavio brojne modele s logom te ih tako nametnuo kao vrlo poželjne među celebrity elitom te uspio u svom naumu.
 
 
Srećom, za ovaj smo trend sigurne kako neće zahvatiti ostatak ženske populacije jer takve komade, osim upečatljivih logotipova, krase i paprene cijene, no vama postavljamo pitanje: biste li ih nosili čak i da imate dovoljno novca?