Nova era: Ovo je prvi modni brend koji će se oglašavati na porno stranicama

Foto: Diesel, JLP, Instagram

MOŽDA će zvučati čudno, no kada bolje razmislimo, odluka je potpuno razumljiva.
 
Htjeli mi to priznati ili ne, sve veći broj ljudi gleda filmove za odrasle, putem neke od najpopularnijih porno stranica.
 
Jedna među njima svakako je Pornhub, koja je prošle godine zabilježila 21,2 milijarde posjeta, što je impresivna brojka, složit ćeš se.
 
A s time se slažu i marketinški stručnjaci najpoznatijih modnih brendova, koji su u 2016. godini odlučili pomaknuti sve granice te se početi oglašavati i na takvim stranicama. A jedan od prvih koji će to napraviti jest Diesel, a razumljivo, reklamirat će se nove kolekcije donjeg rublja. Osim PornHub-a, spomenuti brend reklamirat će se i na Tinderu i na Grindr-u, dating stranici rezerviranoj za gay i biseksualne muškarce.
 
 
Slavni brend, čije je modno kormilo preuzeo Nicola Formichetti, najpoznatiji po "mesnoj" haljini slavne Lady Gage, odavno je poznat po svojim provokativnim reklamama i izjavama, tako da ovaj potez i nije pretjerano iznenadio baš nikoga.
 
 
No, s porno stranica neće nam se smiješiti lica slavnih faca, koje su dodatni izvor zarade našli upravo kao zaštitna lica kampanja, već isključivo profesionalni modeli. To znači da lice pjevača Joe Jonasa, koji je glavna zvijezda Dieselove proljetnje kampanje, nećeš gledati na ovakvim stranicama.
 
Formichetti je naglasio kako razlozi kampanje nisu promoviranje pornografije, već reklamiranje tamo gdje je većina korisnika.
 
"Mi smo Diesel, mi to možemo, mi se ne bojimo ovakvih mjesta. Mi nismo visoka moda, mi smo ulica", otkrio je.
 
 
Baš nas zanima hoće li ovim nekonvencionalnim putem krenuti i ostali slavni brendovi, sada kada je jedan probio led.