Popularni modni brend našao se na udaru kritika zbog maske od sedam tisuća kuna

GLAVNA tema u Hrvatskoj i u svijetu već neko vrijeme je koronavirus, koji se uvukao u sve pore života, pa čak i one neočekivane poput mode. 

Jedno od najvećih iznenađenja u modnom svijetu dogodilo se kada je slavni Fendi predstavio zaštitnu masku sa svojim logom koju prodaje po cijeni od 190 eura (oko 1400 kuna). Crno-smeđa maska napravljena je od svile te je postala dio kolekcije za proljeće/ljeto 2020. godine. Ipak, možda je najšokantniji podatak da je upravo ta maska u mnogim online trgovinama - rasprodana.

Ovaj primjer odlučili su slijediti i brojni drugi modni dizajneri, pa čak i neki domaći poput Zorana Aragovića koji stoji iza brenda BiteMyStyle. On je kreirao vlastitu inačicu zaštitnih maski koje su vrlo brzo izazvale zanimanje javnosti.

Na isto se odvažio i streetwear brend Off-White, koji je 2012. osnovao američki dizajner Virgil Abloh. U početku se spomenuta maska prodavala za nešto manje od 700 kuna, ali je u međuvremenu rasprodana na stranicama brojnih modnih trgovina. Zbog velike potražnje pojedinci, uključujući modnu trgovinu Farfetch, sada za nju traže više od sedam tisuća kuna.

Očekivano, to je izazvalo pravi revolt na društvenim mrežama, nakon čega je maska uklonjena iz ponude popularne online trgovine Farfetch.

Unatoč tome, u izvještaju modne platforme Lyst koji se odnosi na najpoželjnije modne komade u prvom kvartalu 2020. godine, maska s potpisom brenda Off-White proglašena je najpoželjnijim modnim komadom u kategoriji muške mode.