Sonja Kovač za izlazak u kino obula čizme od devet tisuća kuna

Foto: Bojan Zibar, Instagram

NIJE tajna da je domaća modna blogerica i influencerica Sonja Kovač slaba na krpice s dizajnerskim potpisom.

Tako je ove sezone nabavila sve najpoželjnije dizajnerske torbe - od Diorovog cekera, preko rasprodane Bottega Veneta clutch torbe, do najmanje hit torbice na svijetu s potpisom brenda Jacquemus, a vrijednost samo ova tri spomenuta modela premašuje iznos od 37 tisuća kuna.

Da je posebno slaba na komade s logotipima luksuznih dizajnerskih kuća, potvrdila je u trenirki od 6500 tisuća kuna i običnoj bijeloj majici od 4300 kuna, oboje s potpisom i logom modne kuće Gucci, a sada i svojim novim Louis Vuitton gležnjačama.

Sonja se na zagrebačkoj premijeri hit trilera "Nož u leđa" pojavila u polulakiranim čizmicama s vezicama, visokom potpeticom i logotipima luksuznog brenda u vrijednosti od gotovo 9000 kuna. Iskombinirala ih je s "must-have" komadom za ovu jesen, koji je preplavio i zagrebačku špicu - uskom pletenom haljinom, kožnom jaknom s trendi napuhanim rukavima i bijelom torbicom.

A ako su vam se njezine skupe čizme na prvi pogled učinile poznatima, to je zato što su ove jeseni preplavile Instagrame svjetski poznatih influencerica.

Osim ovih, popularne su i čizme s logotipima ostalih poznatih dizajnerskih kuća pa možemo sa sigurnošću reći da se trendu logomanije još uvijek ne nazire kraj.