Zašto nam je dosta modela koji izgledaju kao mrtva tijela i žrtve nasilja?

Foto: Guess, Prada,Dolce&Gabbana,Redtape,Salvatore Ferragamo,Elle

BIVŠA modna fotografkinja iz Los Angelesa Jennifer Moss primijetila je da svi ženski modeli poziraju kao mrtva tijela ili seksualni objekti.
 
Godinama je proučavala modne časopise i podijelila modne fotografije koje se pojavljuju u njima u kategorije te u kratkom videu za BBC obrazložila svaku od njih i istaknula da je kao ženu, majku djevojčice i potrošača, najviše uznemiravaju kampanje u kojma ženski modeli izgledaju kao mrtva tijela ili žrtve seksualnog nasilja. Ovo su kategorije koje je primijetila:
 
Preplašena/žrtva:
 
 
- prestravljena je ili se brani
- odmiče se od muškarca
- mrtva je
 
Spremna za seks/razgolićena:
 
 
- noge su joj raširene 
- na krevetu je
- razgolićena je
 
Sramežljiva/djetinjasta:
 
 
- njen govor tijela odaje pokoru, slabost
- gleda u daljinu
- pogrbljena je
 
Nije stvarna osoba/jedna je od mnogih:
 
 
- nema lice ili joj je lice nejasno
- nema individualnosti
- proizvod je
 
Jennifer ističe i da je poruka koju modna industrija odašilje tim kampanjama ta da je sve to glamurozno i poželjno, odnosno da bi žene trebale biti ponizne, plahe i preplašene.
 
 
No nije sve toliko crno. Moss je primijetila novi rastući trend u modnoj fotografiji koji slavi jake i sretne žene - modeli gledaju ravno u kameru, snimljeni su odozdo i izgledaju uspješno te više nisu seksualizirani kao nekoć i odijevaju se za žene, a ne za muškarce.
 
 
U nastavku pogledajte video: