JUVENTUS ŠOKIRAO Grb zamijenio korporativnim logom: Ružan je i ukraden dileru kulena

Foto: Twitter

MODERNI NOGOMET, u kojem veliki klubovi nisu emocija, povijest i dio života stotina tisuća ljudi, nego bešćutne korporacije s kojima se teško poistovjetiti, a posebno ih je teško prihvatiti kao sljednike nositelja uspomena iz bolje prošlosti, još jednom je pokazao svoje gadno lice. 

Juventus, jedan od najvećih i najvoljenijih klubova na svijetu, prepoznatljivi grb sazdan od svega onoga što grb treba sadržavati; simbola i boja kluba, grada Torina i regije Pijemont iz kojih potječe te okrunjen s tri zvijezde koje svjedoče o 30 naslova prvaka, rebrandigom njihova korporativnog odjela zamijenio je te simbole hladnim, bezličnim minimalističkim korporativnim logotipom "lifestyle brenda".
Dok je pogledom na dosadašnji grb, ili na njegove ranije varijacije, na kojima se nalazila i klupska maskota zebra, čak i nogometnom laiku bilo jasno što je Juventus, odakle dolazi te koliko je velik, uspješan i moćan, ali najprije da se radi o nogometnom klubu, sada je u želji da se prilagodi digitalnom dobu, postao neprepoznatljiv i izgubio je identitet i to na mjestu koje bi najviše o identitetu trebalo svjedočiti.
 
Jer gledajući "logo" koji je zamijenio grb, navijačima Juventusa teško da će zaigrati srce ili da će se prisjetiti nekog od (ne)uspjeha kluba. Također, nema nikakve poveznice između ovog loga i aktualnog Juvea, osim, kako smo naveli, što je "savršena" poruka i potvrda u što su se nogomet i veliki klubovi odavno pretvorili.
"Novi logo simbolizira Juventusov način života." ispalio je predsjednik Andrea Agnelli na glamuroznom predstavljanju novog simbola kluba koje su uveličali mnogi selebovi plaćeni da se tamo nacrtaju, od Giorgia Morodera do Emili Ratajkowski. Isprazna frazetina PR štetočina koje progovaraju kroz usta prvog čovjeka slavnog kluba ne može biti dalje od istine.
 
Zato što ovaj logo može simbolizirati apsolutno sve "što žele nova tržišta", kako je dodao Agnelli, od proizvođača automobila, opreme za ugostiteljstvo, marke odjeće, strojeva ili recimo, distributera suhomesnatih proizvoda. Ne spominjemo slučajno ove zadnje jer navijači Juventusa, ogorčeni ovom promjenom, pronašli su da je novi logo gotovo identičan onom "J.J. Carrerasa", španjolskog distributera pršuta, kobasica i kulena tamošnjim hotelima i restoranima
Ali u klubu ne mare za navijačke jadikovke i sipaju nove floskuletine, prazne i besadržajne kao što je novi Juveov logo: "Kako bi rasli, moramo nastavljati pobjeđivati na terenu, a naš pristup izvan njega evoluirati da dosegne nove visine."
 
Navedene "visine", kada je u pitanju novi klupski logo, prema mišljenju navijača su dno dna. Na društvenim mrežama oni ističu kako je ovo konačni dokaz da se klub potpuno prodao, da promjena simbola u najgorem smislu znači kraj ere i da im je ovim "ubijeno djetinjstvo."
 
Ali, kao da je bešćutne korporacije briga za nečija djetinjstva ili uspomene. Nogometnim biznismenima važno je samo "što žele nova tržišta.", a Kinezima, Amerima i Kataranima sve one crno-bijele crte, slova, kruna, bik, štit, zvijezde i zebra su prekomplicirani i daleko lakše im je prodati jednostavni i "moderni" lifestyle brend.
 

Pročitajte više