Krizni marketing: Splićani će na prsima besplatno nositi Pipi!

KOŠARKAŠI Splita već dugo nose dresove bez printa na prsima. U gradu u kojem generalnog sponzora ne može naći ni puno "atraktivniji" Hajduk, Žutima je još teže bez obzira što bi reklamu pronijeli kroz sedam država regionalne košarkaške lige. Zato su se direktor Nikola Vujčić i predsjednik Ilija Naletilić, uoči otvaranja sezone, odlučili za novu vrstu "kriznog" marketinga.

Kad već nitko od stotinjak tvrtki koje su kontaktirali ne želi pomoći trostrukom europskom prvaku, oni su odlučili pomoći drugima. Na svojim će prsima, baš kao nekada i Ana Sasso u nezaboravnom ex-yu bloku EPP-a, nositi logo Pipija i time podržati posrnulu tvrtku Dalmacijavin.Od splitskog proizvođača alkoholnih i bezalkoholnih pića za ovu uslugu neće tražiti novac; reklamirat će ih besplatno u nadi da će im jednog dana "nadoći".







.
"To bi značilo da smo se svi izvukli. Daj Bože da Dalmacijavino jednog dana može biti naš generalni sponzor", rekao je Nikola Vujčić.  Iako je Dalmacija vino u stečaju od svibnja, proizvodnja nije zaustavljena. Radnika je puno manje, ali oni koji su "preživjeli", zadovoljni su."Nama je teško, ali i mi želimo pomoći, da se osigura budućnost za 130 zaposlenika ove tvrtke. PIPI će igrači ponosno nositi na svojim prsima, kako bi pomogli u promociji prodaje, te kako bi skrenuli pažnju investitorima da je Dalmacijavino tvrtka u koju se isplati uložiti",rekao je Damir Skelin zadužen za promociju kluba.

Srećom, cijela ova situacija kao da je probudila dišpet kod gospodarstvenika iz Splita i Dalmacije, od kojih su mnogi odlučili postati partneri kluba. Među njima su: Divona voda, Robot, Victa, Optika Anda, Petason, Pivac, Spina XXL i Galeb Omiš u kojem rade na izradi izvornog dresa nekadašnje Jugoplastike. Dres će se uskoro naći u prodaji,a prihod će ići u korist kluba. Spomenutim tvrtkama se pridružuje i mnoštvo donatora koji pomažu u proizvodima i uslugama.

Danas je također obznanjeno kako će sezonska pretplata za sve članove kluba biti prodavana uz popust od 50 posto. Kako je godišnja članarina 120 kn, a godišnja pretplata na sve utakmice 600 kn, ovim popustom svi članovi za 420 kn, mogu pomoći klubu i gledati košarku cijelu sezonu sve do sredine lipnja 2013. Pretplatu će se moći kupiti od petka 28.09. ,a ujedno će tada biti moguće kupiti i sjedeće mjesto u VIP LOŽI po cijeni od 1000 kn. Ističemo kako članovi kluba imaju prednost i kod kupnje dionica tijekom preoblikovanja kluba.

Pročitajte više