Esport

League of Legends zaslužan za četvrtinu ukupnog internetskog prometa u gamingu

ČETVRTINA ukupnog internetskog prometa u gamingu otpada na League of Legends, objavila je statistička tvrtka Sandvine. Tako je popularna MOBA Riot Gamesa potukla Fortnite koji se nalazi na drugom mjestu s 15 posto ukupnog internetskog prometa u gamingu. Dokaz je to koliko je i devet godina nakon izlaska popularan League of Legends.

>Perkz napravio nemoguće, odveo svoju ekipu među četiri najbolje na svijetu

>Ovo je prema Forbesu 12 najvrjednijih esport kompanija

27. listopada League of Legends će proslaviti devetu godišnjicu izlaska. Sad već kultna igra popularizirala je MOBA žanr i učinila ga jednim od najpopularnijih na svijetu, a zauvijek je promijenila i esport industriju. Prvi League of Legends World Championship održan je 2011. na manifestaciji DreamHack Summer 2011 na dvadesetak računala, a gledatelji su mečeve pratili na platnu u maloj areni. Osam godina kasnije, League of Legends je najpopularniji esport na svijetu, ima profesionalne lige u svim većim regijama svijeta, a World Championship puni stadione i prate ga deseci milijuna gledatelja. 

Foto: Riot Games

Iako je činjenica da mu popularnost u posljednje vrijeme jenjava, ne treba zaboraviti da se i dalje radi o jednoj od najpopularnijih multiplayer igara na svijetu. League of Legends je puno toga preživio u posljednjih devet godina, a čini se kako se dobro nosi i s posljednjim megahitom Fortnite: Battle Royaleom. Pokazuje to istraživanje statističke tvrtke Sandvine koja je objavila Global Internet Phenomena Report temeljen na podacima više od dvije milijarde korisnika. 

League of Legends je odgovoran za čak 26,42 posto ukupnog internetskog prometa u gamingu, na drugom je mjestu Fortnite s 15 posto, dok se na trećem pomalo iznenađujuće našao Overwatch s 12 posto. League of Legends je tako najpopularniji u Europi, na Bliskom Istoku i u Africi. U Americi vlada Fortnite, dok Azija-Pacifik najviše igra PlayerUnknown's Battlegrounds. Na popisu su se još našli Minecraft, Destiny, World of Warcraft, Warframe, Black Desert Online i Clash of Clans. 

Foto: Riot Games

Istraživanje ipak treba uzeti s određenom zadrškom jer promet podataka ne upućuje direktno na popularnost igre. Neke igre koriste više prometa, neke manje, a ni svaka zasebna veza ne mora nužno predstavljati jednog korisnika. Ipak, potvrda je to da je League of Legends i dalje više nego aktualan, pogotovo u vrijeme kada nas očekuje vrhunac osmog League of Legends World Championshipa. 

U subotu 27. listopada u Gwangju u Južnoj Koreji s početkom u 10 po našem vremenu igra se prvo polufinale World Championshipa, dok je drugo na rasporedu dan kasnije. U borbi za finale bit će i Luka "Perkz" Perković, koji će s ekipom G2 Esports pokušati nadigrati kineski Invictus Gaming. Plasman u finale World Championshipa bio bi nevjerojatan rezultat za Perkza, cijeli G2 Esports, ali i Europu kao regiju. Njegov meč na rasporedu je u subotu. Dan kasnije Fnatic i Cloud9 će u drugom polufinalnom meču odlučiti o drugom putniku u finale. 

Pročitajte više