Hanžeković mu ovrhom uzeo skoro cijelu mirovinu, iako HT-u ništa nije dužan!

Foto: Roberto Orlić / Cropix

MARKU MEDVEDU, umirovljeniku iz Valpova, ovrhom je s računa skinuto 2472,94 kune. Ovršio ga je odvjetnički ured Marijana Hanžekovića, i to zbog duga prema Hrvatskom telekomu.

Glavnica duga iznosila je 1409,08 kuna, troškovi ovršnog postupka su 933 kune, a 130,86 kuna otpada na zateznu kamatu. Radi se, međutim, o dugu koji ne postoji!

U rješenju o ovrsi stoji da Medved nije HT-u plaćao račune za mobilni telefon, i to od kolovoza do prosinca 2012. godine. Međutim, Medved je od HT-a dobio potvrdu da im ništa nije dužan. Usprkos tome, novac mu je skinut s računa i ne uspijeva ga dobiti natrag.

Uzeli mu skoro cijelu mirovinu, a ništa nije dužan

Da mu je račun blokiran, Medved je saznao 12. kolovoza kada je u banci pokušao podići mirovinu, koja iznosi 3000 kuna. Istog dana na kućnu adresu dobio je rješenje o ovrsi od Hanžekovićevog odvjetničkog društva. Pomoć je odmah potražio od svoje unuke Slavke Đukić.

"Ja sam odmah nazvala HT, gdje su mi rekli da na njegovom imenu i OIB-u nema nikakvog dugovanja, niti registriranog mobilnog telefona. Također, da oni nemaju broj mobitela s kojeg je taj dug napravljen. On je pretplatnik fiksne linije i MAXtv-a koje redovno plaća. Imao je mobilni telefon, no s istekom ugovora pretplata je zatvorena, a zadnji račun je redovno plaćen 19. travnja ove godine", kaže nam Slavka.


Pojašnjenje je zatim pokušala dobiti u Hanžekovićevom odvjetničkom uredu. Rekli su joj da su oni od HT-a dobili podatke o dugovanju koje su u lipnju proslijedili u Osijek javnom bilježniku Tatjani Kovačev, odakle je to otišlo na Općinski sud u Valpovo.

Hanžekovićev ured tvrdio da u HT-u ne znaju za dugove?!

Službenici u Hanžekovićevom uredu Slavka je pokušala objasniti da njen djed nije dobio nikakvu opomenu, kao i da su u HT-u potvrdili da im ništa nije dužan. Nije naišla na razumijevanje. Štoviše, u Hanžekovićevom uredu joj je rečeno da operateri HT-a ne mogu vidjeti dugove za prošlu godinu.

"Ponovno nazivam HT, pitam ih mogu li vidjeti sva dugovanja i od prošle godine, oni kažu da naravno mogu, i ponavljaju da nema duga na tom imenu", kaže Slavka, nakon čega je njen djed u HT centru u Osijeku i napismeno dobio potvrdu da im ništa nije dužan.

"On je s tim otišao u FINA-u i svoju banku, no nitko ništa ne može učiniti. Svi kažu da se obrati odvjetničkom društvu od kojeg je došla ovrha. Ja šaljem e-mail odvjetniku Hanžekoviću, budući da ga ne telefon ne mogu dobiti. Molim ih da provjere je li došlo do pogreške i da vrate novac koji moj djed nije bio dužan. Oni mi sad objašnjavaju kako je to moralo doći u srpnju, da je rok za žalbu bio osam dana i nitko se nije žalio, te time priznao dug", kaže Slavka.

"Vrtimo se u krug"

Na uvid smo dobili i e-mail poruke koje su Slavka i njen djed razmjenjivali s Hanžekovićevim uredom. Razumijevanje za njihov problem nitko nije pokazao; uputili su ih tek da se obrate HT-u. S druge strane, u HT-u su im kazali da oni ne mogu ništa napraviti vezano za tužbe koje se prebacuju na odvjetnika, te da se moraju obratiti Hanžekovićevom uredu.

"Vrtimo se u krug već gotovo mjesec dana. Moj djed ima malu mirovinu, od koje mu je bez ikakvog razloga skinuto gotovo sve ovaj mjesec. To je čovjek koji cijeli svoj život plaća redovno svoje račune, isti dan kada ih dobije, redovno pregledava poštu, tako da je nemoguće da nije otišao podići preporučenu pošiljku ako je došla. Više ne znamo što učiniti zato se obraćamo vama u nadi da ćete ovu priču ispričati drugima, kako bi barem netko izbjegao ovakvu krađu. Ispada da bilo tko može sjesti ovrhom na tuđi račun i nikome ništa. Ne razumijem kako se ovakvo nešto moglo dogoditi, ako je došlo do pogreške, zašto je  nitko ne želi ispraviti? Zašto se uvijek sve radi nauštrb malih ljudi?", pita se Slavka.

Pojašnjenje ove priče pokušali smo dobiti u odvjetničkom uredu Marijana Hanžekovića. Kad nam se službenica napokon javila na telefon, i kada smo joj objasnili o čemu se radi, zatražila je da ostavimo broj mobitela, uz napomenu da će nam se netko od odgovornih vrlo brzo javiti. U naknadnom telefonskom razgovoru tražili su da im pošaljemo pismeni upit, jer se moraju konzultirati s klijentom, odnosno s HT-om. Iz HT-a su nam neslužbeno poručili da istražuju ovaj slučaj, te da će, ukoliko ustanove da je došlo do pogreške, vratiti Medvedu novac koji mu je ovrhom skinut s računa.

Pročitajte više