Foto: Press foto
Na netom završenoj vrlo uspješnoj prvoj međunarodnoj konferenciji marketinških i komunikacijskih stručnjaka koja nosi ime hrvatskog pionira marketinga, profesora emeritusa Fedora Rocca, okupili su se znanstvenici i stručnjaci tog područja, kako bi izmijenili svoja iskustva. Sudjelovalo je preko 80 autora sa ukupno 42 rada, koji su prezentirani u tri paralelne sesije.
Posebni gosti konferencije bili su Diane Whitehouse, znanstvenica s 10-godišnjim iskustvom u Europskoj komisiji i konzultant partner agencije The Castlegate Consultancy iz Velike Britanije koje je svoje predavanje posvetila problemu prilagodbe visoke tehnologije, koja sve više vlada našim životima, raznim segmentima korisnika, a pogotovo generacija, Rocci Luppicini izvanredni profesor sa Odsjeka komunikacija Sveučilišta Ottawa iz Kanade, koji je govorio o etici pri korištenju novih tehnologija u komunikaciji, te Dušan Radonjič, profesor na Fakultetu za turizam kao i Ekonomsko-poslovnom fakultetu Sveučilišta u Mariboru koji je kolegama marketinškim stručnjacima zaželio sreću na Europskom tržištu, aludirajući na prilično nesnalaženje i gorka iskustva susjedne nam Slovenije.
U sklopu konferencije studentima su posvećene i praktične radionice iz područja marketinga i komunikacija koje su vodili stručnjaci naših vodećih agencija: Bruketa i Žinić, te Millenium promocije.
Organizator ove konferencije je Visoka poslovna škola Zagreb, a njezin slovenski partner Fakultet za turizam Sveučilišta u Mariboru iz Brežica. Uz brojne uzvanike i goste sa drugih visokih učilišta i hrvatskih sveučilišta, konferenciji koja se održala pod pokroviteljstvom Gradonačelnika Milana Bandića nazočili su potpredsjednica Gradske skupštine Jelena Pavić Vukičević i predsjednik hrvatske udruge za marketing CROMAR, profesor Bruno Grbac sa riječkog sveučilišta. Konferencija će postati tradicija ove poslovne škole, a više informacija dostupno je na: www.vpsz.hr