Lidl krenuo u rat s Konzumom: "Jedna zemlja, jedna cijena"

Grafika: Index, Foto: Čitateljica

"INAČE sam iz Zagreba, a trenutno ljetujem u Orebiću. Ono što me danas zaprepastilo su "akcije" u Konzumu. Ne bi li cijene u svim lancima diljem HR trebale biti identične?. U Zagrebu u Konzumu napolitanke su 24 kn, kada su na akciji 19,00, a ovdje su 27,99! Akcija sa 9 kn skupljim artiklom???? Posni sir u zg cca 14 kn, vegeta 45, abc sirni namaz 7-8 kn, goda voda 12... ovo su samo neki od artikala... wtf, tko je tu lud... iz principa nisam ništa kupila, niti ću više kročiti u Konzum, što bi i drugima preporučila. Blago nama!", napisala je Indexova čitateljica Indexu i poslala fotografije iz Konzuma.



No nisu cijene različite samo u odnosu kontinent-otoci, cijene su različite i ovisno o veličini dućana. Naime, u jednom zagrebačkom naselju ima više malih Konzuma i jedan Super Konzum. U malim Konzumima cijene su par kuna više nego u Super Konzumu, uvjerili smo se u to sami.

Iz Konzuma se inače pravdaju kako cijena dostave robe u trgovine u Zagrebu i na otoke nije ista, no koja je razlika dostaviti robu u kvartovski Konzum i veliki Super Konzum udaljen 500 metara?

Odgovor Konzumu stigao je ubrzo. Od Lidla.

Lidl - jedna zemlja, jedna cijena


"Jeste li znali da su cijene svih proizvoda u 86 Lidlovih trgovina uvijek iste?

Lidl posluje poštujući načelo da za cijelu Hrvatsku vrijedi jedna cijena. To znači da u svim našim trgovinama u Hrvatskoj kupci mogu kupovati iste artikle po istim cijenama. Bez obzira na to jeste li kod kuće, na putovanju ili na godišnjem odmoru, vama najbliži Lidl ima iste cijene kao i svaka druga Lidl trgovina na području cijele Hrvatske!", oglas je kojim se Lidl reklamira na Facebooku već skoro tjedan dana što je izazvalo oduševljenje kod njihovih kupaca.

"Svaka čast, jučer u Zadru obavili shopping u Lidlu i stvarno iste cijene kao i u Karlovcu u vašoj trgovini. Kod Todorića više ne ulazim!", "Lidl je najkorektnija trgovačka kuća u Hrvatskoj, boravio sam poslom u Vodicama i znam da su Plodine i Konzum digli cijene, dok su u Lidlu ostale iste i svaka čast na tome....i ja od tada kupujem samo u Lidlu....", samo su neki do komentara.

Lidl po zaradi prestigao Konzum

Ukupan prihod deset najvećih trgovaca prošle je godine iznosio 34 milijarde kuna, što je jedan posto više u odnosu na 2013. godinu. Među njima, osam je imalo rast prihoda, a pet ih je poslovnu godinu završilo s pozitivnim rezultatom.

Najveći trgovački lanac po ostvarenim prihodima je Konzum koji je prošle godine ostvario prihode od 13,4 milijarde kuna, što je na otprilike istoj razini kao i godinu ranije, dok mu je neto dobit pala za više od 36 posto, na oko 108 milijuna kuna. Konzum diljem Hrvatske ima 700-injak trgovina.

Na drugom mjestu su Plodine koje su imale 3,4 milijarde kuna prihoda što je blagi rast do 4,5 posto u odnosu na godinu ranije dok im je zarada iznosila 41 milijun kuna što predstavlja porast od 13,8 posto. Plodine trenutno imaju 74 supermarketa.

Lidl, koji je na trećem mjestu po prihodima imao je prošle godine fantastične rezultate. Prihodi su im dosegnuli gotovo 3,3 milijarde kuna, što je porast od devet posto. Dobit im je skočila za čak 1266 posto, na 108 milijuna kuna, čime su se po zaradi izjednačili s Konzumom. Lidl trenutno zapošljava preko 1700 radnika i ima 86 trgovina.

Pročitajte više