Foursquare je izuzetna socijalna geolokacijska mreža za unapređenje turističke prodaje, pogotovo ako ste vlasnik turističkog objekta u manjem mjestu. Kako iskoristiti opcije Foursquerea u marketinškom planu za vlastiti biznis, saznajte na regionalnoj konferenciji “Web::Strategija 13 - Kupac zvan čežnja” od 8. - 10. 3. 2012. u zagrebačkom Hypo centru, gdje smo pripremili točno ono što vam nedostaje da obogatite znanja o turizmu online - stručna predavanja, profesionalne predavače, radionice i seminare te razmjenu poslovnih kontakata.
Ovdje se prijavite već sada kako ne biste ostali bez svoje ulaznice. Cijena od 1,200 kn + PDV vrijedi samo do 1. 3. 2012.
Vidimo se 8.3. u zagrebačkom Hypo Centru!
2. i 3. dan konferencije za vas smo pripremili 3 edukacije u VMD poslovnom centru. Višestruki TOP5 predavač Web::Strategije Siniša Gavrilović održat će Web Business Radionicu (Webura), na kojoj ćete saznati više o tome kako vaš web treba sadržajno izgledati, kako poboljšati pozicije na tražilicama, kako zarađivati putem weba. Na ON-line TURizam (Ontur) seminaru koji održava Vedran Bajer možete naučiti kako gostu na webu prodati baš vašu turističku ponudu. Treći dan predavač Nikola Jellačić govori o povećanju konverzija na webu tj. Kako pretvoriti posjetitelja u kupca?!
Konferenciju medijski prati i zlatni partner portal INDEX.HR.