Udruga Domino o "ćudoređu" Divinus Victorije: Nemojmo se zavaravati, riječ je o cenzuri

Foto: Festival Perforacije

ZVONIMIR Dobrović u osvrtu na portalu Queer kroz sarkazam zahvaljuje u ime udruge Domino "čitavoj ekipi iz tvrtke Divinus Victoria" za izvanrednu promociju predstave "Nečastive" i festivala Perforacije.

U kolumni s nazivom "Oprosti im, Bože, jer ne znaju što čine", autor piše da su "Nečastive" zahvaljujući medijskoj buri potpirenoj odbijanjem tvrtke Divinus Victoria da promidžbeni spot za predstavu pusti na velikim LED zaslonima na najposjećenijima zagrebačkim lokacijama dobile "sasvim solidnu promociju".  

> Oglašivači Markićke i šatoraša cenzurirali video oglas predstave jer "asocira na sotonu"

"Naš spot je u konačnici vidjelo vjerojatno više ljudi nego što smo to mogli i očekivati, a to je rezultiralo i odličnom prodajom ulaznica. Činjenica da se spot nije odvrtio na LED displayima koje smo zakupili posve je sporedna stvar oko koje više ne trebamo cjepidlačiti. Nama je promocija obećana i mora se priznati da smo je dobili neusporedivo više nego smo to ikad i mogli platiti.

O našem spotu se ovih dana s toliko žara govori da i ne vjerujem u potpunosti navodima iz Divinus Victoria tvrtke da spot nisu vrtili na svojim oglasnim prostorima. Zato smo bili ugodno iznenađeni da su uz nesvakidašnji način promocije, kojim su nas podržali, još i izvršili povrat novca, iako nam je pismeno bilo najavljeno da nam novac neće vratiti. Dakle, ako se lagalo o povratu novca, ako se lagalo o konzultaciji s Gradom, od kojeg usput još uvijek nema odgovora o uvjetima pod kojima su ti oglasni prostori dani u koncesiju, možda se lagalo i o tome da se spot ne vrti," piše Dobrović i potom nudi "lekciju iz ćudoređa".


"S obzirom da se sadržaj koji je Divinus Victoria tako svestrano i predano promovirao ipak kosi s moralnim načelima te tvrtke, iskreno se nadam da djelatnici koji su zdušno radili na našoj promociji neće biti sankcionirani. Nadam se da će kod njima nadređenih prevladati, meni osobno, najljepše učenje kršćanstva, ono o oprostu, jer eto, nisu znali što čine."

"Riječ je o cenzuri"

Dobrović u osvrtu ponavlja da su "jedine točne informacije koje su plasirane u javnost od strane tvrtke Divinus Victoria te da su nam novac za neobavljenu reklamu na LED displayima vratili (tek nakon naše javne reakcije), unatoč tome što su nas prvotno pismeno obavijestili da neće, te da smo oglasni prostor zakupili od 13. 6., a video im poslali 15. 6. na svoju štetu izgubivši tako dva dana oglašavanja" i dodaje kako je lako provjerljivo da udruga Domino nije primila nikakve pozive i da nije bilo konzultacija s gradom, što su u konačnici i sami potvrdili i iz Divinus Victorije.

> Divinus Victoria o zabrani reklame: Dali smo im popust, a nisu nam rekli da je to "Nečastivi" i da ima golotinje

"Na kraju krajeva, lagali su i kad su rekli da se radi o polugolim tijelima, jer je svima već jasno da se u predstavi pojavljuju posve goli izvođači. Jedini uvjeti koji su se ikad spominjali su tek tehnički uvjeti o formatu video materijala. Sve što Divinus Victoria pokušava napraviti je satkati mrežu od ćudoređa i morala kojom se javno želi opravdati ono što se, najjednostavnije rečeno, nemojmo se zavaravati, zove cenzura. Sve te konstrukcije sačinjene od izvrtanja istine vrlo su nestabilne na sudovima – bilo ovozemaljskim, bilo onozemaljskim," piše Dobrović.

Pročitajte više