ZAPELI U BEČU Satima čekali u avionu Croatia Airlinesa, a jutros posadu da se naspava

Foto: čitateljica Indexa

PUTNICI sa sinoćnjeg leta Croatije Airlines, iz Beča u Zagreb, još uvijek nisu stigli u glavni grad Hrvatske, kaže čitateljica Indexa s kojom smo razgovarali u 10 ujutro.

Još su sinoć trebali sletjeti u Zagreb, ali su zbog kvara na avionu završili iza ponoći u bečkom hotelu Intercontinental. Ali tek nakon petosatne gnjavaže jer su prvo dva sata čekali u avionu.

“Let OU 443 iz Beča zbog kvara u dovodu zraka nije mogao dovesti putnike do Zagreba, nego su nas nakon skoro pet sati gnjavaže i čekanja poslali u hotel. Priča je zanimljiva jer Austrian Airlines koji je naplatio karte pere ruke od svega, tako da smo morali sami organizirati taksije do hotela Intercontinental, kao i za povratak na aerodrom u jutro.

Obrazloženje za takav angažman bio je taj da je bilo prekasno, bila je ponoć, da nam se organizira autobus, a na pitanje kako da do jutra ne mogu to organizirati, nije bilo odgovora, nego smo dobili papir na kojem možemo priložiti račun od prijevoza i tražiti CA da nam refundira”, javlja nam putnica Arijana Jobst.

Sada čekaju posadu da se naspava

Pojašnjava kako nisu dobili hranu, osim smještaj u hotelu i četkice za zube što je, tvrdi ona, suprotno europskim standardima. Pitanja oko kvara i naknade troškova i zbrinjavanja putnika uputili smo Croatia Airlinesu i objavit ćemo ih čim nam uzvrate odgovor.

Jutros su putnici CA trebali napustiti hotel u 7, a za Zagreb su trebali odletjeti u 9.45, no termin je pomaknut već drugi put, trenutačno na 11 sati. Putnicima su to objasnili riječima da se posada morala naspavati.

“Ljudi koji imaju plaćena krstarenja i povezane letove su bijesni jer operativa iz Zagreba ne zna što će se dogoditi kada slete”, zaključila je naša čitateljica.