Pogledajte kako SDP-ov gradonačelnik Splita shvaća transparentnu javnu upravu

Foto: Hina, Index

SDP-OV gradonačelnik Splita Ivo Baldasar ima zaista specifično poimanje transparentnosti javne uprave. Nakon nekoliko upita o tome za koliko je dana javna površina tvrtki Go2Digital za njihov reklamni pano na početku splitske Rive, Banovina nam je poslala "rješenje o postavljanju reklamnog predmeta". Sve je tu, samo što je na dva ključna mjesta izvršena intervencija. Zacrnjen je iznos najma, odnosno, naknade! Tako sada znamo sve, samo ne znamo za koliko Baldasar daje gradsku površinu u najam, i to na najatraktivnijoj lokaciji u Splitu!

Što se krije iza crnila u rješenju o postavljanju reklamnog predmeta? 

Zanimljivo je možda da u obrazloženju rješenja na stranici broj 2 stoji da je sukladno članku 1. Zaključka o određivanju naknade za postavljanje reklamnih predmeta na području Grada Splita, cijena osvijetljene dvostrane reklamne vitrine 600 kuna mjesečno po komadu, što u lipu odgovora iznosu kojeg smo naznačili prije mjesec dana kada smo pisali o tome da Baldasar taji po koliko je iznajmio javnu površinu Go2Digitalu. Pitanje je samo, zašto je na stranici 1 rješenja iznos mjesečnog najma zacrnjen, a na stranici 2 nije. Moguće je da se radi o previdu cenzora u Banovini, a moguće je i da onda iznos najma ne odgovara propisanom, već nešto manjoj svoti. 

Baldasar se ponaša kao da je Riva njegova, a ne gradska

Vidjevši što su nam poslali, tražili smo od odgovornih u Banovini da se uozbilje i konačno shvate da se radi o javnoj površini, a ne privatnom terenu gradonačelnika Baldasara ili pomoćnika pročelnika za komunalno gospodarstvo i redarstvo Pave Zaninovića, koji nam je odgovorio na upit. Tražili smo i da nam odgovore pod kojim je kondicijama postavljen reklamni pano na vrhu Marmontove, no bez uspjeha. Mjesec dana smo čekali, no nikakav odgovor nije stigao.

Dobar posao za Go2Digital, ne i Grad Split: Reklamni pano po cijeni povlaštenog parking mjesta

Cijena od 600 kuna mjesečno za tako atraktivne lokacije zvuči više nego smiješno, pošto digitalne vitrine vrte reklame u formatu metar sa dva. Ugovor je sklopljen na traženje Go2Digitala, kojeg vode Edin Pašalić i Ante Filipović, zet pokojnog ministra obrane Gojka Šuška. Što još reći o tome da su Baldasar i Zaninović zacrnili iznos najma, debelo najvažnije stavke u ovom poslu? Tako valjda trebamo prihvatiti da SDP-ov gradonačelnik i bivši Kerumov šef komunale shvaćaju transparentnu javnu upravu. S malo crnila sve se da napraviti pa čak i dati odgovor na to koliko će gradska blagajna utržiti od najma najatraktivnije površine u Splitu. Go2Digital sklopio je ugovor na dvije godine što znači da će Grad Split od njihove digitalne vitrine zaraditi 14.400 kuna, dakako pod pretpostavkom da se ispod "zamrčene" površine ne krije još neki manji iznos. Odličan posao za Go2Digital, ne i za Grad Split, koji reklamni prostor na Rivi naplaćuje po cijeni povlaštenog parkinga u užoj gradskog jezgri, što nikako nisu stvari za usporedbu.

Pročitajte više