"Big Brother" duplo gledaniji i upola jeftiniji od najskuplje HTV-ove emisije "Studio 10"

RTL-ov reality show "Big Brother" apsolutni je gospodar gledanosti zabavnih emisija u Hrvata, dok HTV-ov zabavni show "Studio 10", čija jedna emisija navodno stoji nevjerojatnih 600,000 kuna prikupljenih iz pretplate i državnog proračuna, prati upola manje gledatelja.

Istraživanje gledanosti TV programa people metrom  najobjektivnije je istraživanje takve vrste, budući da se radi o metodi koja koristi elektroničke uređaje ugrađene u nekoliko tisuća TV prijemnika reprezentativnog uzorka širom Hrvatske. Ostala istraživanja većinom se baziraju na anketiranju TV gledatelja, pa tako rezultati tih istraživanja ovise o sjećanju ispitanika.

Rezultati najnovijeg istraživanje people metrom objavljeni su u novom broj tjednika Globus, a prema tom istraživanju veliki zabavni projekt "Studio 10", kojim se HTV pokušao suprotstaviti RTL-ovom "Big Brotheru", doživio je veliki fijasko.

Svaka emisija "Studija 10", kojeg vode Nina Badrić i Robert Ferlin stoji oko 600,000 kuna, dok jedna epizoda "Big Brothera" stoji nešto manje od 300,000 kuna. Unatoč velikoj razlici u cijeni produkcije, Big Brother bilježi gledanost do 31,3 posto, dok je gledanost "Studija 10" iznosi 16,6 posto, piše Globus.

Valja napomenuti da se RTL, pa tako i produkcija "Big Brothera", financira isključivo iz marketinških prihoda, dok se proizvodnja HTV-ova "Studija 10" plaća iz džepa poreznih obveznika, odnosno TV pretplatnika.

No, što se tiče gledanosti sapunica, HTV je u nemaloj prednosti pred RTL-om. Naime, "Vila Maria" bilježi bitnu za osam posto veću gledanost od RTL-ove "Zabranjene ljubavi", koju gleda 12 posto gledatelja.

Globus donosi još jedan zanimljiv podatak; talk show "Večeras s Joškom Lokasom", koji po emisiji stoji oko 100,000 kuna, gleda samo 6,7 posto gledatelja. Usporedbe radi, u isto vrijeme se na prvom programu HTV-a emitira Belupo bioprognoza, koju bilježi gledanost od 7,9 posto.

Među deset najgledanijih emisija na televiziji nema nijedne emisije Nove TV, a jedna od najgledanijih emisija Nove TV je humoristična serija "Naša mala klinika", koju prati 15,7 posto gledatelja. Talk show Petra Vlahova "Drugo lice" unatoč zanimljivim gostima bilježi mizernu gledanost od dva posto.

Pročitajte više