CRNI PETAK Nema kaosa u američkim trgovinama, ali zato na webu troše kao ludi

Foto: FaH

Na taj dan svi trgovački lanci nastoje privući dodatni promet prigodnim popustima i posebnim ponudama, a dućani se otvaraju u rane jutarnje sate i ne zatvaraju do kasnih noćnih. Za razliku od prijašnjih godina, nema hordi ljudi i nije izbila tučnjava niti ispred ijedne robne kuće u pet ili šest sati ujutro, ali je zbog navale na 'online' kupovinu internetska stranica robna kuća Macy's bila toliko zagušena da su kupci morali čekati.

Do četvrtka navečer na Dan zahvalnosti, 'online' potrošnja američkih kupaca je dosegla 1,13 milijardi dolara, skoro 14 posto više nego prije godinu dana. U petak do 13 sati, 'online' kupovina dosegla je 1,65 milijardi dolara.

Najveći popusti na Amazonu


Analitičari iz tvrtke Cowen & Co očekuju pad prometa u trgovinama za 3 do 4 posto, ali i povećanje internetskog prometa za čak 20 posto.  Najveći popusti tijekom 'Crnog petka' najavljeni su na Amazonu, s prosječnim popustom od 42 posto, Walmartu od 33 posto, Targetu od 35 posto  dok je Best Buy snizio robu za 36 posto.

Ove se godine tijekom sezone blagdanske kupovine koja traje do 25. prosinca očekuje povećanje potrošnje.

Nacionalni maloprodajni savez (NRF) ove godine očekuje povećanje prodaje u predbožićnom razdoblju za 3,6 posto.

Pročitajte više