Foto: FaH
Do četvrtka navečer na Dan zahvalnosti, 'online' potrošnja američkih kupaca je dosegla 1,13 milijardi dolara, skoro 14 posto više nego prije godinu dana. U petak do 13 sati, 'online' kupovina dosegla je 1,65 milijardi dolara.
Najveći popusti na Amazonu
Analitičari iz tvrtke Cowen & Co očekuju pad prometa u trgovinama za 3 do 4 posto, ali i povećanje internetskog prometa za čak 20 posto. Najveći popusti tijekom 'Crnog petka' najavljeni su na Amazonu, s prosječnim popustom od 42 posto, Walmartu od 33 posto, Targetu od 35 posto dok je Best Buy snizio robu za 36 posto.
Ove se godine tijekom sezone blagdanske kupovine koja traje do 25. prosinca očekuje povećanje potrošnje.
Nacionalni maloprodajni savez (NRF) ove godine očekuje povećanje prodaje u predbožićnom razdoblju za 3,6 posto.