Dolazi li stvarno Starbucks u Hrvatsku?

Foto: 123RF

OTVARA li se doista u Hrvatskoj Starbucks, vjerojatno najpoznatiji lanac kafeterija, pitanje je koje se postavlja nakon što se, i to ne prvi put, pojavila informacija da taj lanac dolazi u Hrvatsku.

Prema tim bi se informacijama prvi Starbucks u Hrvatskoj trebao otvoriti u zagrebačkom centru Cvjetni, koji je od kontroverznog poduzetnika Tomislava Horvatinčića 2017. preuzela austrijska Supernova. 

Ove su se informacije pojavile nakon što je u studenom potvrđeno otvaranje Starbucksa u Beogradu, iza čega stoji tvrtka AmRest koja je vlasnik franšize za Starbucks u nizu europskih zemalja, a ima franšizu i za lanac brze hrane KFC.

No index doznaje da je dolazak Starbucksa u Hrvatsku još prilično daleko od realizacije. 

"Hrvatska nam je u planu, ali..."

Dobro upućen izvor koji je uključen u procese franšiznih aktivnosti Starbucksa u regiji pojasnio je kako se taj svjetski lanac u Hrvatskoj sigurno neće otvoriti ove godine. 

"Nama je u sada u fokusu Srbija gdje uskoro otvaramo prvu poslovnicu. Vidjet ćemo kako će tamo proći, a tek onda na red može doći Hrvatska. Potpuno je sigurno da se Starbucks u Hrvatskoj neće otvoriti 2019., iako se piše kao da se već sutra otvara. Nama Hrvatska je u planu, uostalom imamo licenciju i za Hrvatsku, no ništa još nije sigurno", pojasnio je dobro upućeni izvor za Index. 

Dodao je da nije točna ni informacija da su postignuti ikakvi dogovori vezano uz zakup prostora koji sada, na tri kata, u Centru Cvjetni zauzima Horvatinčićev restoran My Way, a koji će u ožujku napustiti taj prostor jer je raskinut ugovor između Supernove i Horvatinčićevog Hota.

Ako se Starbucks i otvori u Hrvatskoj, još ćemo se načekati

Napomenuo je kako oni konstantno prate odgovarajuće prostore. 

Što se tiče bojazni da bi Starbucks u Hrvatskoj mogao završiti neslavno poput britanskog lanca kafeterija Costa Coffeeja koji u Zagrebu i Splitu nije dugo potrajao, za Index je izvor uključen u proces dovođenja Starbucksa u regiju kazao da određene rezerve prema potrošačkim navikama u Hrvatskoj i Srbiji postoje, ali da se propast nekih drugih projekata treba tražiti i u načinu na koji su vođeni. 

No jasno je kako ćemo se još načekati do dolaska Starbucksa, ako se to uopće i dogodi.

Pročitajte više