Doručak vrlo važan za uspjeh u školi

IZMEĐU 25 i 30 posto učenika u školu ne nosi doručak, a mnogi od njih ne piju dovoljno tekućine ni kod kuće niti u školi, objavili su njemački znanstvenici.

Taj problem izravno utječe na uspjeh u školi, smatra stručnjak sa Sveučilišta u Paderbornu Helmut Heseker.

Po njegovim riječima, dva fiziološka čimbenika bitno utječu na sposobnost učenja: unos tekućine i rezerve glikogena, tvari koja se nalazi u jetri.

Čak i ako dijete doručkuje doma, trebalo bi nešto pojesti u školi, jer se rezerve glikogena vrlo brzo troše, a nedostatak te tvari smanjuje koncentraciju i dovodi do umora.

Niska razina glikogena ima za posljedicu manje energije. Glikogen, naime, treba vodu da bi se pretvorio u glukozu, koja organizmu daje snagu.

Hesekerovo je istraživanje pokazalo da 10 posto od tisuću ispitane djece uopće ne pije tekućinu prije škole, a 25 posto ih u školu ne nosi hranu.

U tom dijelu dana trebalo bi popiti najmanje pola litre tekućine, kaže Heseker, dodajući da je najbolje piti vodu ili voćni sok pomiješan sa sodom.

Pročitajte više