Građani masovno kupuju kavu u pekarama i na pumpama: "Promet je veći za više od 100%"

Foto: Sanjin Strukić, Marko Dimić/Pixsell

OTKAKO su od petka u ponoć prema novim mjerama Stožera zatvoreni kafići i restorani, promet pekara, barem što se tiče prodaje kava za van, porastao je i više od 100 posto, a građani su po kave za van odlazili i na benzinske pumpe.

U lancu pekara Dubravica promet na kavama se tijekom prethodnog vikenda udvostručio.

"Zabilježili smo povećanje prometa na prodaji kava za 100 posto. Iako se u pekarama ni približno ne prodaju kave kao u kafićima, promet nam je dosta porastao, a najviše u našoj pekari u Gajevoj i to pogotovo u subotu. Tamo se subotom inače proda oko 50 kava, a sad se prodalo preko 100. Kažem, nisu to ogromne brojke kao u kafićima, ali se vidi porast koji nam je dobro došao da nadoknadimo gubitke od manjka prometa ostalih proizvoda. Ljudi sad uglavnom rade od doma, nema više turista u centru grada i sve je to utjecalo na pad prometa. Sveukupno gledajući očekujemo 15 do 20 posto manji promet za studeni u usporedbi s istim razdobljem prošle godine", rekla je za Index Maja Raca, voditeljica maloprodaje u Dubravici.

"I jutros nam je do 8 sati bio duplo veći promet na kavama"

Osim što su, kaže, u svim svojim poslovnicama zabilježili 100 posto veći promet na prodaji kava za van tijekom vikenda, navodi kako su i danas do 8 ujutro zabilježili također 100 posto veći promet u usporedbi s prošlim tjednom dok su kafići radili, a negdje su, navodi, ostvarili i više od 100 posto većeg prometa.

"Neki su tijekom vikenda možda i zaboravili da kafići više ne rade pa su dosta dolazili i u poslijepodnevnim satima po kave. Specifično nam je što se u Gajevoj najviše kava prodalo, ljudi je sad nemaju gdje kupiti pa dolaze kod nas, a to se dogodilo i tijekom lockdowna na proljeće", navela je.

Dodala je kako su ovu navalu kupaca na kave dočekali spremni, ističući kako su poučeni iskustvom od proljeća to i očekivali.

Znatan porast u prometu kava zabilježen je i u lancu pekarnica Pan-Pek.

"Poučeni smo iskustvom od prošlog lockdowna i tako smo osigurali veću nabavu kave"

"Bilo je normalno za očekivati da će ljudi kod nas uzimati kave za van. Što se tiče količine prodanih kava možemo reći da nam je promet na njima porastao za više od 100 posto tijekom vikenda. Jako smo zadovoljni zbog toga, a radimo i posebne akcije za kupce koji kod nas naručuju kavu. Inače, kad su krenule najave da će se donositi nove mjere u kojima će zatvoriti kafiće, počeli smo s pripremama i na vrijeme smo sve organizirali s dobavljačima. Poučeni smo iskustvom od prošlog lockdowna i tako osigurali veću nabavu kave", istaknula je za Index Dalila Beg, voditeljica marketinga u Pan-Peku.

Pritom je kazala kako ni prošli put nisu imali problema te da im nije nedostajalo kava.

Što se tiče lanca pekara Mlinar, iako su se tijekom vikenda mogli vidjeti redovi i ispred njihovih pekara iz kojih su kupci izlazili s kavama za van, u njihovoj nam upravi nisu otkrili podatke o ostvarenom prometu na kavama tijekom prethodnog vikenda.

"Nažalost, nismo u mogućnosti dostaviti vam tražene podatke", stoji i odgovoru Mlinara na upit o prometu s kavama prethodnog vikenda.

Ina zabilježila veći promet na kavama zadnjih par mjeseci

A osim u pekarnicama, građani željni kave kupovali su je i na benzinskim pumpama.

U Ini su nam odgovorili da još nemaju podatke za prethodni vikend, ali da su općenito proteklih nekoliko mjeseci zabilježili rast prodaje kave. Istaknuli su i kako su ih tijekom vikenda obilazile inspekcije Stožera civilne zaštite kako bi provjerili pridržavaju li se mjera.

"Prodaja se odvija isključivo uz poštivanje propisanih epidemioloških mjera kako bismo očuvali zdravlje naših kupaca, ali i radnika. Tijekom vikenda pojedine maloprodajne lokacije Ine obišla je i inspekcija Stožera civilne zaštite RH koja je utvrdila da se poslovanje odvija u skladu sa svim propisanim i preporučenim preventivnim mjerama. Vezano uz ukupan promet Ininih maloprodajnih mjesta ne vidimo veće razlike u odnosu na prethodno razdoblje te je on i dalje u padu", odgovorili su nam iz Odjela korporativnih komunikacija i marketinga Ine.

Navode i kako im je još prerano da bi znali podatke za protekli vikend.

"S obzirom na činjenicu da su nove preventivne mjere uvedene tek u subotu, prekratko je razdoblje u kojem bismo sa sigurnošću mogli govoriti o povećanju prodaje kave za van. Naime, Ina je u proteklih nekoliko mjeseci zabilježila rast prodaje kave jer je u tijeku bila i kampanja kompanije vezana uz navedeni proizvod te se on promovirao i kroz novi program vjernosti INA Loyalty. Napominjemo da Inini radnici od početka pandemijske krize predano rade kako bi osigurali sigurnost opskrbe tržišta i zato iskreno cijenimo povjerenje koje nam kupci daju te se nadamo da ćemo nastaviti pružiti najbolju uslugu u sigurnom okruženju", stoji u njihovom odgovoru za Index.

Pročitajte više