JYSK-u u Hrvatskoj jako skočio promet

Foto: EPA

 JYSK Hrvatska je u financijskoj godini 2022./2023. ostvario promet od 111,5 milijuna eura, što je porast za 20 posto, dok je EBIT iznosio 21,36 milijuna eura, izvijestili su danas iz tog trgovačkog lanca. U financijskoj godini 2022./23., JYSK je na globalnoj razini dosegnuo EBIT (operativnu dobit) od 531 milijun eura i zabilježio rast prometa za 6,3 posto, koji je iznosio preko pet milijardi eura.

U priopćenju se navodi kako je u skladu s očekivanjima, financijska godina 2022./23., koja je kalendarski trajala od 1. rujna 2022. do 31. kolovoza 2023., zbog rastuće inflacije, operativnih troškova i niže kupovne moći, za JYSK bila izazovna.

Tvrtka je, kako su istaknuli, na to odgovorila još konkurentnijim cijenama i bogatijom ponudom u glavnim kategorijama proizvoda poput vrtnog namještaja, čime je u financijskoj godini 2023. povećala svoj promet na 5,2 milijarde eura.

Dobit pala u odnosu na lani

EBIT je u usporedbi s prethodnom godinom manji za 13,2 posto, djelomično zbog slabljenja vrijednosti valuta koje su utjecale na neke od najvećih JYSK zemalja. Međutim, u usporedbi s godinama prije COVID-a, EBIT je veći za 5,7 posto od onog ostvarenog u 2019./20., što je potvrda nastavka dugoročnog uzlaznog trenda.

"Unatoč nešto nižem EBIT-u, JYSK je svojim pristupačnim cijenama i proizvodima visoke kvalitete uspješno izbjegao niže prodajne rezultate. Svi možemo biti vrlo ponosni na naš trud i ostvaren uspjeh u ovoj financijskoj godini, a jednako tako svim našim zaposlenicima želim zahvaliti na njihovoj predanosti i posvećenosti", rekao je predsjednik i izvršni direktor JYSK-a, Rami Jensen.

Što sve planiraju?

Tijekom financijske godine 2022./23., JYSK je otvorio vrata svojih prvih trgovina u Turskoj, a u planu su otvorenja novih tržišta kao i novih trgovina na postojećim tržištima na kojima JYSK već posluje. Tvrtka je otvorila ukupno 135 novih trgovina ove financijske godine.

"Naši plan za ekspanziju nastavljamo se bez usporavanja. Planiramo otvoriti barem jednak broj trgovina u novoj financijskoj godini i želimo biti još bliže našim kupcima kako bismo i dalje bili njihov prvi izbor i mjesto gdje uvijek mogu pronaći sve što im treba za opremanje doma.", rekao je Jensen.

Pročitajte više